wiskundebijles (aangeboden, te Utrecht)

  • Mirthe de Boer

    Beste scholieren,

    Ik ben Mirthe en ik geef al jaren wiskundeles . Voornamelijk wiskunde B1en 2 , t/m 6vwo.

    Ik geef gestructureerde uitleg over onderwerpen, ik kan aangeven hoe je op een standaard manier met sommen moet beginnen, zodat je niet meer na hoeft de denken over de eerste (en vaak moeilijkste stappen), ik kan aangeven waar de meeste fouten gemaakt worden en hoe je die moet voorkomen.

    Heb jij nou problemen met wiskunde, terwijl je super hard gewerkt hebt? Of lukt het niet omdat je juist niet hard gewerkt hebt? Moet je binnenkort ECHT je tentame halen?

    Maak dan gewoon een keer een afspraak!

    Het gaat om 10 euro per uur, met voorkeur omgeving utrecht.

  • Dilan

    Hallo,

    Hoe kan ik contact met je opnemen?

    Kom je thuis bij les geven?

    Mvg,

    Dilan

  • sandor

    Beste Mirthe

    Voor mijn dochter, 13, zoek ik bijles wiskunde maar dan in het engels.Lukt dat ook?

    Graag een reactie over de tijdmogelijkheden, plaats van de les enz.

    Vriendelijke groet,

    Sandor

  • Hennie Ravelli

    Dag Mirthe

    Wij zijn voor Floor op zoek naar iemand die haar een korte periode kan ondersteunen bij haar wiskunde.

    Floor haalde in de eerste jaren op het VWO hoge cijfers….het vierde jaar ging dat omlaag. Nu, het vijfde jaar, geeft de nodige problemen omdat ze achterop is geraakt.

    Ze kan wat ondersteuning gebuiken om weer in te lopen…..

    Graag komen we met jou in contact en horen we iets meer over wanneer ja kan.

    Wij wonen in de vogelenbuurt.

    Groet, Hennie Ravelli

    Moeder Floor.

  • AK Aukema

    Goedenavond Mirthe,

    Zou jij ons kunnen informeren over de mogelijkheden van het geven van bijles aan huis.

    Onze dochter zit in 4VWO en heeft wiskunde A in haar pakket.

    Wij wonen in gemeente Bunnik, goede busverbinding met Utrecht.

    Hoor graag van je,

    Anne K. Aukema

  • StudentsPlus

    Beste Anne,

    als je nog zoekende bent naar bijles wiskunde A aan huis, is StudentsPlus wellicht een perfecte optie voor je! 1-op-1 bijles, aan huis, gegeven door een universitaire student! Flexibiliteit ten top dus! Vraag voor de tarieven een gratis informatiepakket aan op www.studentsplus.nl , hét bureau voor individuele bijles!

    Met een database met ruim 17000 studenten, is continuiteit geen probleem!

    Met vriendelijke groet,

    StudentsPlus Nederland

  • StudentsPlus

    Beste Hennie,

    als je nog zoekende bent naar bijles wiskunde aan huis voor Floor, is StudentsPlus wellicht een perfecte optie voor je! 1-op-1 bijles, aan huis, gegeven door een universitaire student! Flexibiliteit ten top dus! Vraag voor de tarieven een gratis informatiepakket aan op www.studentsplus.nl , hét bureau voor individuele bijles!

    Met een database met ruim 17000 studenten, is continuiteit geen probleem!

    Met vriendelijke groet,

    StudentsPlus Nederland

  • StudentsPlus

    Beste Sandor,

    als je nog zoekende bent naar bijles wiskunde aan huis voor je dochter, is StudentsPlus wellicht een perfecte optie voor je! 1-op-1 bijles, aan huis, gegeven door een universitaire student! Flexibiliteit ten top dus! Vraag voor de tarieven een gratis informatiepakket aan op www.studentsplus.nl , hét bureau voor individuele bijles!

    Met een database met ruim 17000 studenten, is continuiteit geen probleem!

    Met vriendelijke groet,

    StudentsPlus Nederland

  • StudentsPlus

    Beste Mirthe,

    als je op zoek bent naar meer leerlingen om bijles te geven, kun je je altijd bij ons aanmelden, geheel vrijblijvend en gratis! Met gemiddeld ruim 200 nieuwe leerlingen per maand, zou dat wellicht voor jou ook interessant zijn!

    Kijk voor meer informatie op www.studentsplus.nl

    Met vriendelijke groet,

    StudentsPlus Nederland

  • Annelies de Leeuw

    Beste Mirthe,

    Ik zoek bijles voor mijn dochter, die zit in 4VWO, het Herman Jordan in Zeist. Zou je bijles aan huis kunnen geven in Driebergen? Ik vergoed dan uiteraard de reiskosten.

    Met vriendelijke groet,

    Annelies Schipper-de Leeuw