wiskundebijles (aangeboden, te Utrecht)

  • christina den hartog

    Geachte mevrouw de Boer,

    Ik zou graag wiskunde les bij u willen volgen omdat ik juni een wiskunde test moet afleggen voor de toelating aan het VU.

    Hopende spoedig van u te horen.

    Met vriendelijke groet,

    Christina den Hartog

  • Ruud

    Hallo,

    Wellicht iets voor volgend schooljaar als u nog geen bijles wiskunde heeft kunnen vinden.

    Naast mijn werkzaamheden als docent wiskunde geef ik bijlessen wiskunde voor:

    VMBO (klas 1 tot en met klas 4) of

    HAVO (klas 1 tot en met klas 4, wellicht tot en met klas 5) of

    onderbouw VWO (klas 1 tot en met klas 4).

    Als uw kind een steuntje in de rug nodig heeft of een stimulans om te werken wil ik hem of haar daar graag bij helpen. Ik woon in Vleuterweide (Vleuten, Utrecht). In Vleuten en directe omgeving (De Meern, Velthuizen, Leidsche Rijn en omgeving) kunnen de lessen desgewenst aan huis worden gegeven, mits de reisafstand niet te groot is.

    Heeft u belangstelling, maak dan een afspraak voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek via email.

    De tarieven per uur zijn:

    20,00 euro voor één uur bij u thuis, mits de reisafstand acceptabel

    of

    20,00 euro voor één uur bij mij thuis.

    De bijlessen zijn in de late middaguren of in de avonduren van 17 tot 21 uur, op (minimale) regelmatige basis van 1 keer per week.

    Momenteel heb ik plaats voor maximaal één keer 1 uur bijles per week, dus voor maximaal één leerling.

    Graag een verzoek via mijn emailadres: rvdwurff@hotmail.com

    Met vriendelijke groeten,

    Ruud

  • Naima

    Hoi Mirthe,

    Ik wil graag bijles wiskunde. Kun je contact met me opnemen als je mn mailtje ontvangt?

    Bedankt, Naima

  • Elena

    ,Hallo,Mirthe,

    Ik heb met spoed bijles nodig voor wiskunde samen met mijn nicht Doni.

    We zitten in de derde klas op vmbo niveau .

    Met vriendelijke groet,

    Elena en Doni uit Utrecht

  • Jim

    Beste Elena,

    Ik hoop dat Mirthe jullie al heeft kunnen helpen, maar zo niet, dan kunnen jullie altijd bij www.net-les.nl terecht. Wij bieden online bijles in onder andere Wiskunde. Onze docenten zijn allen goed opgeleide studenten van de Technische Universteit Delft.

    groeten Jim

  • Simone Hanrath

    Beste mevrouw de Boer,

    Ik heb al heel wat bijles docenten versleten en het lukt mij niet om een vijf voor mijn wiskunde te staan (mijn gemiddelde is een 3.6) Zo kan ik niet over laat staan mijn schoolexamen halen.

    Ik ben dringend opzoek naar een goede docent die mij voor het einde van het jaar een 5 kan laten staan en hoop deze in u te vinden.

    Met vriendelijke groet Simone Hanrath

  • Ruud

    Hallo Simone Hanrath,

    Ik hoop dat u inmiddels al hulp voor het vak wiskunde gekregen hebt, maar als dat niet zo is:

    Naast mijn werkzaamheden als (ervaren) docent wiskunde geef ik bijlessen wiskunde voor:

    VMBO (klas 1 tot en met klas 4) of

    HAVO (klas 1 tot en met klas 5) of

    VWO (klas 1 tot en met klas 4).

    Als uw zoon of dochter een steuntje in de rug nodig heeft of een stimulans om te werken, dan wil ik hem of haar daar graag bij helpen. In Utrecht-west, Leidsche Rijn, Vleuten, De Meern, Nieuwegein en IJsselstein worden de lessen aan huis gegeven.

    Heeft u belangstelling, maak dan via email een afspraak voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.

    Het tarief per uur is 20,00 euro.

    De bijlessen zijn in de late middaguren of in de avonduren van 16 tot 21 uur, op (minimale) regelmatige basis van 1 keer per week.

    Met vriendelijke groeten,

    Ruud

  • Ruud

    Hallo Naima,

    Ik hoop dat u inmiddels al hulp voor het vak wiskunde gekregen hebt, maar als dat niet zo is:

    Naast mijn werkzaamheden als (ervaren) docent wiskunde geef ik bijlessen wiskunde voor:

    VMBO (klas 1 tot en met klas 4) of

    HAVO (klas 1 tot en met klas 5) of

    VWO (klas 1 tot en met klas 4).

    Als uw zoon of dochter een steuntje in de rug nodig heeft of een stimulans om te werken, dan wil ik hem of haar daar graag bij helpen. In Utrecht-west, Leidsche Rijn, Vleuten, De Meern, Nieuwegein en IJsselstein worden de lessen aan huis gegeven.

    Heeft u belangstelling, maak dan via email een afspraak voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.

    Het tarief per uur is 20,00 euro.

    De bijlessen zijn in de late middaguren of in de avonduren van 16 tot 21 uur, op (minimale) regelmatige basis van 1 keer per week.

    Met vriendelijke groeten,

    Ruud

  • Seb de Ridder

    beste Mirthe,

    geef je nog steeds bijles wiskunde? Ik ben 6e jaar VWO Boni in Utrecht en zoek bijles wiskunde B. Ik wil zsm starten. Wat zijn jouw mogelijkheden?

    vriendelijke groet

    Seb

  • Serra

    Geef je nog steeds wiskunde bijles aan scholieren?