wiskundebijles (aangeboden, te Utrecht)

  • S.Koster

    Beste Mirthe,

    wij zoeken naar iemand die onze dochter bijles wiskunde kan geven. Zij er bij jou nog mogelijkheden?

    Wij wonden in Utrecht,

    Graag en reactie,

    Met vriendelijke groet,

    Y.Hesterman

  • StudentsPlus

    Geachte heer, mevrouw Hesterman,

    mocht Mirthe geen gelegenheid hebben om de wiskunde bijles voor uw dochter te verzorgen, dan kan StudentsPlus Utrecht u wellicht helpen! Met een landelijk netwerk van ruim 30.000 studenten en zeker in Utrecht vele mogelijkheden, kunnen wij vaak binnen een aantal werkdagen een enthousiaste student voor u vinden, met wie u zelf de concrete afspraken voor de bijlessen maakt.

    Het grote voordeel van StudentsPlus Utrecht is de snelheid waarmee wij u van dienst kunnen zijn, door het grote netwerk van studenten. Onze uurtarieven liggen zo rond de € 20,- en zijn afhankelijk van het benodigde aantal uur. Op onze website treft u ook een ruim aantal reacties van leerlingen en ouders aan die u zijn voorgegaan door bijles via StudentsPlus te nemen.

    De snelste manier om de wiskunde bijlessen te regelen voor uw dochter is om contact met ons op te nemen via 070 2629 430 of via info@studentsplus.nl

    Vriendelijke groet,

    StudentsPlus Utrecht, hét bureau voor individuele bijlessen in Utrecht en omstreken!

    www.studentsplus.nl

    info@studentsplus.nl

  • PHI Exact Leerlingbegeleiding

    Beste heer/mevrouw Hesterman,

    Bent u nog op zoek naar passende bijles wiskunde voor uw dochter?

    Zij kan momenteel goed terecht in mijn praktijk PHI Exact Leerlingbegeleiding in Utrecht.

    Neemt u gerust contact op als u en/of uw dochter een afspraak wil maken voor een gratis en vrijblijvend oriënterend gesprek.

    Meer informatie vindt u ook op www.phi-exact.nl

    Met vriendelijke groet,

    Mevr. drs. F. Borghans

    docent wiskunde, remedial teacher en orthopedagoog

    PHI Exact Leerlingbegeleidng

  • Koela

    Mirthe,

    Ik ben op zoek naar Wiskunde bijles voor mijn dochter (Utrecht) vmbo 4 (examenjaar). Pas dit in je planning, ik ben bereikbaar op 06 48108059

  • Wilma de Boer

    Hallo Mirthe,

    Ik zoek hulp voor mijn dochter Danielle met haar wiskundelessen niveau havo/vwo 2 .

    Als je nog plaats hebt wil je dan met mij contact opnemen? Mijn tel.nr 0621934568

    Met vriendelijke groeten, Wilma de Boer

  • StudentsPlus

    Geachte mevrouw De Boer,

    mocht u er met Mirthe niet uitkomen voor de benodigde hulp met wiskunde voor uw dochter, dan is het niet onverstandig om eens een kijkje op www.studentsplus.nl/bijles/wiskunde te nemen.

    Met een erg groot netwerk van enthousiaste studenten in Utrecht, kunnen wij vaak binnen een paar dagen een geschikte bijlesgever vinden. Onze uurtarieven liggen zo rond de € 20.

    Ook treft u de ervaringen van ouders en leerlingen die al gebruik gemaakt hebben van StudentsPlus, www.studentsplus.nl/reacties

    Als u vragen hebt of meer informatie wenst, kunt u altijd contact met ons opnemen, telefonisch via 070-2629 430 of per e-mail via info@studentsplus.nl

    Succes met de zoektocht!

    StudentsPlus

  • StudentsPlus

    Beste Koela,

    mocht u er met Mirthe niet uitkomen voor de benodigde hulp met wiskunde voor uw dochter, dan is het niet onverstandig om eens een kijkje op www.studentsplus.nl/bijles/wiskunde te nemen.

    Met een erg groot netwerk van enthousiaste studenten in Utrecht, kunnen wij vaak binnen een paar dagen een geschikte bijlesgever vinden. Onze uurtarieven liggen zo rond de € 20.

    Ook treft u de ervaringen van ouders en leerlingen die al gebruik gemaakt hebben van StudentsPlus, www.studentsplus.nl/reacties

    Als u vragen hebt of meer informatie wenst, kunt u altijd contact met ons opnemen, telefonisch via 070-2629 430 of per e-mail via info@studentsplus.nl

    Succes met de zoektocht!

    StudentsPlus