wiskundebijles (aangeboden, te Utrecht)

  • StudentsPlus

    Geachte mevrouw Schipper-de Leeuw, beste Annelies,

    indien u nog op zoek bent voor uw dochter, kunt u ook even op onze website kijken, www.studentsplus.nl

    Met ruim 18.500 bijlesgevers in ons bestand, is de kans ruim aanwezig dat wij op zeer korte termijn een geschikte bijlesgever kunnen vinden. Voor meer informatie kunt u ons ook bellen via 0900-555 55 22 of mail via info@studentsplus.nl

    Met vriendelijke groet,

    StudentsPlus Nederland

  • Mimi Stuiver

    Hoi Mirthe de Boer,

    ik zit nu in mijn laatste jaar (4) TL en heb met moeite met wiskunde.

    Ik wil graag mijn tentamen herkansen want ik heb een onvoldoende gehaald. Mijn herkansing is op 11 februari. Zou je vóór deze datum mij wat bijles kunnen geven?

    Het gaat om de hoofdstukken:

    -grafieken en vergelijkingen

    -meten en redeneren

    -machtsverbanden

    -goniometrie

    Zou je mij kunnen bellen of e-mailen?

    mimi_aapje@hotmail.com of 0629374634 of huistelefoonnummer: 0306875245

    Ik woon in IJsselstein (Utrecht).

    Gr Mimi Stuiver

  • ediane serrano

    Beste Mirte,

    Ik ben geïntereseerd in bijlessen wiskunde voor mijn dochter die in 1 VWO zit.

    Graag verneem ik van u hoe en wanneer wij hiervoor een afspraak kunnen maken.

    Met vriendelijke groet,

  • Angelique

    hallo Mirthe, voor onze dochter Roos, 15 jaar, 4e klas vmbo-tl, zijn wij op zoek naar iemand die haar wiskundebijles wil en kan geven. Zij had op haar laatste rapport een 5,4 gemiddeld maar heeft wiskunde wel als eindexamenvak. Wij wonen in De Meern, in de nieuwbouwwijk Veldhuizen. Ons telefoonnummer is 030 6620162 of 06 52077731. Ik hoop snel van je te horen,

    groeten, Angelique van den Berg

  • Ruud

    Hallo Angelique

    Naast mijn werkzaamheden als docent wiskunde geef ik bijlessen wiskunde voor:

    VMBO (klas 1 tot en met klas 4) of

    HAVO (klas 1 tot en met klas 4, wellicht tot en met klas 5) of

    onderbouw VWO (klas 1 tot en met klas 4).

    Als uw kind een steuntje in de rug nodig heeft of een stimulans om te werken wil ik hem of haar daar graag bij helpen. Ik woon in Vleuterweide (Vleuten, Utrecht). In Vleuten en directe omgeving (De Meern, Velthuizen, Leidsche Rijn en omgeving) kunnen de lessen desgewenst aan huis worden gegeven, mits de reisafstand niet te groot is.

    Heeft u belangstelling, maak dan een afspraak voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek via email.

    De tarieven per uur zijn:

    20,00 euro voor één uur bij u thuis, mits de reisafstand acceptabel

    of

    20,00 euro voor één uur bij mij thuis.

    De bijlessen zijn in de late middaguren of in de avonduren van 17 tot 21 uur, op (minimale) regelmatige basis van 1 keer per week.

    Momenteel heb ik plaats voor maximaal twee keer 1 uur bijles per week, dus voor maximaal twee leerlingen.

    Graag een verzoek via mijn emailadres: rvdwurff@hotmail.com

    Met vriendelijke groeten,

    Ruud

  • Ruud

    Hallo Ediane Serrano

    Naast mijn werkzaamheden als docent wiskunde geef ik bijlessen wiskunde voor:

    VMBO (klas 1 tot en met klas 4) of

    HAVO (klas 1 tot en met klas 4, wellicht tot en met klas 5) of

    onderbouw VWO (klas 1 tot en met klas 4).

    Als uw kind een steuntje in de rug nodig heeft of een stimulans om te werken wil ik hem of haar daar graag bij helpen. Ik woon in Vleuterweide (Vleuten, Utrecht). In Vleuten en directe omgeving (De Meern, Velthuizen, Leidsche Rijn en omgeving) kunnen de lessen desgewenst aan huis worden gegeven, mits de reisafstand niet te groot is.

    Heeft u belangstelling, maak dan een afspraak voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek via email.

    De tarieven per uur zijn:

    20,00 euro voor één uur bij u thuis, mits de reisafstand acceptabel

    of

    20,00 euro voor één uur bij mij thuis.

    De bijlessen zijn in de late middaguren of in de avonduren van 17 tot 21 uur, op (minimale) regelmatige basis van 1 keer per week.

    Momenteel heb ik plaats voor maximaal twee keer 1 uur bijles per week, dus voor maximaal twee leerlingen.

    Graag een verzoek via mijn emailadres: rvdwurff@hotmail.com

    Met vriendelijke groeten,

    Ruud

  • StudentsPlus

    Geachte mevrouw Van den Berg, beste Angelique,

    als u nog op zoek bent naar een bijlesgever wiskunde voor Mirthe, neem dan vooral ook eens een kijkje op deze site: www.studentsplus.nl/bijles/utrecht/wiskunde

    StudentsPlus verzorgt al ruim 8 jaar vakinhoudelijke, 1-op-1 bijlessen aan huis, gegeven door universitaire studenten. Onze tarieven liggen rond de € 20,- (BTW-vrijgesteld, geen inschrijf- of administratiekosten) en eventuele reiskosten kunt u zelf bepalen en afspreken (hoeft dus niet!). Onze eventuele zoektocht naar een geschikte bijlesgever voor Mirthe werkt op basis van ‘no cure, no pay’, dus kunnen wij niemand vinden, dan betaalt u natuurlijk ook nergens voor.

    Op de site kunt u ook altijd een Gratis Informatiepakket aanvragen, voor meer informatie en de eventuele vervolgstappen.

    Indien er nog vragen zijn, neemt u dan vooral contact met ons op via 0900-555 55 22 (15cpm) of tijdens kantooruren via 070-2629430. Mailen kan altijd, via info@studentsplus.nl

    Vriendelijke groeten,

    StudentsPlus Nederland

  • tara

    Hoi mirthe,

    Ik weet niet of u nog wiskunde bijles geeft, maar anders had ik interesse.

    Ik zit nu in havo 4 en doe wiskunde b en zou graag wat meer uitleg buiten school hebben.

    Zou u mij kunnen mailen of dit mogelijk is.

    Groetjes Tara.

  • StudentsPlus

    Hoi Tara,

    mocht je er - om wat voor reden dan ook (bijv. beschikbaarheid) - met Mirthe niet uitkomen, voor jouw bijlessen wiskunde B, neem dan zeker een kijkje op www.studentsplus.nl

    Met een landelijk netwerk van ruim 30.000 studenten is de kans zeer groot dat StudentsPlus ook voor jou zeer snel een enthousiaste student kan vinden. Zeker in Utrecht en omgeving is ons netwerk erg groot. Onze uurtarieven zijn afhankelijk van hoeveel uur je per maand nodig denkt te hebben, maar ze liggen zo rond de € 20,- en wij gaan dan op zoek naar student die bij jou thuis komt!

    Als je meer informatie wilt, neem dan eventjes contact met ons op, via 070-2629 430 of via info@studentsplus.nl

    Groeten,

    StudentsPlus Utrecht, hét bureau voor individuele bijlessen in Utrecht en omstreken!

  • Arnold Naafs

    Hallo Mirthe, voor onze dochter Michelle, 16 jaar, 4e klas vmbo-tl, zijn wij op zoek naar iemand die haar wiskundebijles wil en kan geven.

    Zij staat nog wel voldoende en doet nu eind examen.

    Wij wonen in Zeist, tel 030 6956320. Zou je haar kunnen begeleiden.

    Mvg

    Arnold Naafs