wiskundebijles (aangeboden, te Utrecht)

  • Elmira

    Hoi Myrthe,

    Vanaf januari volg ik een cursus wiskunde C bij het JBI. Helaas heb ik niet veel aan de lessen gehad en heb op 21 juni mijn examen. Graag zou ik hiervoor nog bijlessen willen volgen, voor voornamelijk het statistieke gedeelte. Heb je hier ook verstand van? Hoor graag van je.

    Groet,

    Elmira

  • StudentsPlus

    Beste Elmira,

    mocht je er met Myrthe om wat voor reden dan ook niet uitkomen, voor jouw bijlessen statistiek (wiskunde C), check dan zeker www.studentsplus.nl ! Zeker in Utrecht is ons netwerk van studenten dusdanig groot, dat een zoektocht naar een student die juist goed is in statistiek, waarschijnlijk op korte termijn al resultaat kan hebben.

    Onze uurtarieven liggen rond de € 20,- en je bepaalt zelf hoeveel uur je nodig denkt te hebben tot aan 21 juni. De snelste manier om contact met ons op te nemen is om te bellen (tussen 8u30 en 17u00) op 070 - 2629 430, maar mailen kan altijd op info@studentsplus.nl Op de site kun je ook veel reacties lezen van ouders/leerlingen die je zijn voorgegaan door bijles via StudentsPlus te nemen.

    Alvast veel succes en wellicht kunnen wij je van dienst zijn!

    Vriendelijke groet,

    StudentsPlus Utrecht

    www.studentsplus.nl

    info@studentsplus.nl

    070 - 2629 430

  • Helen de Rooij

    Hallo Mirthe de Boer,

    Ik heb met spoed hulp nodig met wiskunde.

    Ik doe wiskunde B en ik zit in havo 4, ik heb het wiskunde B boek deel 1.

    Ik heb komende donderdag een school examen in wiskunde,

    en ik heb eigenlijk nog hulp nodig omdat ik het niet snap.

    Ik heb het afgelopen jaar geen goede uitleg gehad.

    Dus ik hoop dat u mij zo snel mogelijk kan helpen!

    Liefst vandaag nog!

    Ik woon op de Verlengde Hoogravenseweg 280, Utrecht.

    U kunt mij ook bereiken op mijn mobiel: 06-42834028

    Groetjes,

    Helen de Rooij

  • Reyha

    Kunt u me aub bellen op 06-26108026

    Mijn dichter van 14 jaar op havo2 heeft spoedig bijles nodig.

  • Bamboetje

    Hoi Mirthe,

    Ik ben Charmaine uit Zeist en 38 jaar oud.

    Geef jij vandaag de dag nog steeds bijles? Ik hoop van wel.

    Zoja dan heb ik op kort termijn hard je hulp nodig bij rekenen 3F en verpleegkundig rekenen.

    Jij biedt eigenlijk wiskunde aan maar ik denk dat dit niveau ook wel haalbaar is voor jou.

    Kun je mij je antwoord mailen op: charmaine747@hotmail.com

    Hoor het graag van je alvast bedankt!

    Groeten Charmaine

  • Ruud

    Hallo,

    Wellicht iets voor volgend schooljaar als u nog geen bijles wiskunde heeft kunnen vinden.

    Naast mijn werkzaamheden als docent wiskunde geef ik bijlessen wiskunde voor:

    VMBO (klas 1 tot en met klas 4) of

    HAVO (klas 1 tot en met klas 4, wellicht tot en met klas 5) of

    onderbouw VWO (klas 1 tot en met klas 4).

    Als uw kind een steuntje in de rug nodig heeft of een stimulans om te werken wil ik hem of haar daar graag bij helpen. Ik woon in Vleuterweide (Vleuten, Utrecht). In Vleuten en directe omgeving (De Meern, Velthuizen, Leidsche Rijn en omgeving) kunnen de lessen desgewenst aan huis worden gegeven, mits de reisafstand niet te groot is.

    Heeft u belangstelling, maak dan een afspraak voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek via email.

    De tarieven per uur zijn:

    20,00 euro voor één uur bij u thuis, mits de reisafstand acceptabel

    of

    20,00 euro voor één uur bij mij thuis.

    De bijlessen zijn in de late middaguren of in de avonduren van 17 tot 21 uur, op (minimale) regelmatige basis van 1 keer per week.

    Momenteel heb ik plaats voor maximaal twee keer 1 uur bijles per week, dus voor maximaal twee leerlingen.

    Graag een verzoek via mijn emailadres: rvdwurff@hotmail.com

    Met vriendelijke groeten,

    Ruud

  • Trix van Vugt

    Hallo Myrthe,

    Ik zoek voor mijn zoon, Jonah, bijles in wiskunde b.

    Hij heeft in de 4e en 5e gymnasium door ziekte veel lessen gemist en met name bij wiskunde heeft zich dat gewreekt. Hij scoorde steeds lager en verloor daardoor ook het geloof in zichzelf. Toch wist hij aan het einde van het jaar een kleine voldoende te halen. Hij zit nu in de 6de en voordat de schoolonderzoeken losbarsten zouden we graag zijn zelfvertrouwen opvijzelen met een aantal bijlessen.

    Is het dus mogelijk om op korte termijn bijles te krijgen?

    En kan het thuis, want dat heeft zijn voorkeur (vertrouwde omgeving)?

    Ik wacht je antwoord af.

    Met vriendelijke groet,

    Trix van Vugt

  • Danny van der Horst

    Hallo,

    Kunt u met mij contact opnemen, om een afspraak te maken voor het geven van bijles aan mijn dochter (13 jaar HAVO 2).

    Met vriendelijke groet,

    D vd Horst

  • Angela

    Beste Mirthe,

    graag wilen we een bijles wiskunde B2 nemen met mijn dochter.

    hoppelijk zosnel mogelijk van je te horen.

    mvg,

    moeder van Zjanna.

    Angela

  • yamela david

    Hallo,

    ik weet niet of u nog actief bent, maar ook ik zoek wiskunde bijles. Ik woon in Utrecht en

    ik zit in het laatste jaar van vwo, en ben hard opzoek naar bijles voor wiskunde A.

    Hopelijk kunt u mij helpen.

    Groetjes