Bijles natuurkunde en wiskunde nodig? Maastricht en omgeving!

  • Ulrich Jasinta

    Hallo,

    Ik, ervaren bijlesleraar en student aan de Lerarenopleiding Natuurkunde bied mijn diensten aan. Ik geef bijles in verschillende vakken zoals natuurkunde en wiskunde. Ik heb ook ervaring als huiswerkbegeleider van leerlingen met dyslexie, autisme en ADD-NOS. Ook ken ik andere studenten die graag een handje willen helpen.

    Vrienelijke groeten,

    Ulrich

  • ine loyson

    Hallo Ulrich

    Mijn zoon Joell zit op 5VWO en zou graag enkele bijlessen hebben in de loop van komende week ivm herkansing school examen .

    Hij heeft wiskunde B : onderwerpen zijn: quotient regel product regel , afgeleide en primitieve van sinusoide en cosinusoide en van logaritmes en expotentiele functies (lnx), oppervlakte ingesloten gebieden door 2 functies,horizontale, verticale en scheve assymptoten en het getal van euler.,

    Zou je mij zsm even iets kunnen laten weten

    Hartelijk dank al

    Groetjes Ine Loyson

  • Menno

    hoi, ik ben menno en ik ben net geslaagd voor mijn eerste jaar natuurkunde (universiteit hasselt). Ik zie nu pas de advertentie, maar bent u nog altijd geïnteresseerd in bijles wiskunde? Ik woon in Lanaken (Neerharen), kort bij de grens aan maastricht dus. Mijn e-mail adres is mennohochstenbach@hotmail.com

    Groeten Menno

  • p.pieters

    beste Ulrich,

    ik heb een aantal vragen aan je betreffende huiswerkbegeleiding.

    wil jij kontakt met mij opnemen

    dank

    m vr gr

    p.pieters

  • Bijlesdocenten.nl

    Wij zoeken bijlesdocenten: (oud-)docenten en ouderejaars studenten die bijles kunnen geven. Verschillende vakken, diverse niveaus, door heel Nederland. Misschien is dat ook iets voor jou.

    Meld je aan op www.bijlesdocenten.nl en bepaal zelf je tarief en tijden waarop jij bijles geeft.

    www.bijlesdocenten.nl

  • Margo Ubachs

    goeie avond,

    Wij zijn op zoek naar bijles mechanica voor een eerste jaars werktuigbouwkunde op de Hogeschool en graag op korte termijn.

    Zou het mogelijk zijn om telefonische kontakt met ons op te nemen?

    Alvast hartelijk dank

    Margo Ubachs

    tel: 043-3251286

  • a. elmakhoud

    geachte menno.

    ik ben opzoek naar iemand die mijn dochter kan helpen bij wiskunde. heb je nog een plekje vrij,

    dan graag een reactie.

    met vriendelijke groeten aicha

  • Inge kahle

    Hallo,

    Ik zoek iemand die mijn zoon even bijspijkert met wiskunde. Begint in aug weer met studie maar is er zeker 3 uit!

    Graag reactie?

    06-15902566

  • vincent niesten

    onze zoon heeft problemen met wiskunde.wij zijn dus op zoek naar iemand die hem hiermee kan helpen.

    hij zit in de 2e klas in belgie. graag zou ik wat meer gegevens van u willen hebben.

    m.vr.gr

    vincent

  • StudentsPlus

    Beste Vincent,

    StudentsPlus Bijlessen is zeer actief in de Maastrichtse regio, dus waarschijnlijk kunnen wij voor je zoon snel een geschikte bijlesgever vinden! Het voordeel van onze organisatie is de ervaring, de snelheid en de flexibiliteit van onze organisatie! Met een landelijk netwerk van ruim 18.000 studenten, kunnen wij snel reageren op aanvragen!

    Kijk voor meer informatie op www.studentsplus.nl, neem telefonisch contact met ons op via 0900-555 55 22 of per email via info@studentsplus.nl

    Met vriendelijke groet,

    StudentsPlus Nederland