Bijles natuurkunde en wiskunde nodig? Maastricht en omgeving!

• w.lemaire

Geachte,

Hoe kan ik u bereiken i.v.m. bijles voor mijn zoon op deHAVO.

W.Lemaire

Eijsden

06-24383413

043 4094390

• Stan Geron

Ik zit in Brugklas en heb moeite met wiskunde, zowel algebra als meetkunde.

Wie kan mij helpen en wat kost het?

Kom je aan huis?

Bedankt alvast!

Stan Geron

• p Keijenberg

hallo,

wij zoeken iemand voor onze dochter, brugklas Havo, die haar wiskunde kan uitleggen. Wat kost het per uur, en kom je ook bij mensen thuis?.

gr P Keijenberg

• Berta

Hallo beste Menno,

Ik zou graag bijles natuurkunde willen en Ik woon in maastricht.

gr,

Berta:)

• Lianne

Hej!

Geeft u nog altijd bijles in natuurkunde? Want dan heb ik wel interesse..

Groetjes,

Lianne

• trudi van schaik

hallo

mijn dochter 4 vwo heeft het erg lastig met natuur en wiskunde.

kunt u mij wat meer informatie over bijles geven .

wij wonen in maastricht.

groet Trudi van Schaik

• Sandra Haveman

Beste Ulrich,

ik ben dringend op zoek naar bijles wiskunde voor mijn dochter Tessa (12 jaar). Zij zit in de brugklas HAVO / VMBO-tl. Ik woon in Meerssen. Zou u zo snel mogelijk kunnen laten weten of u hiervoor mogelijkheden heeft?

met vriendelijke groet,

Sandra Haveman

• StudentsPlus

Geachte mevrouw Haveman,

Mocht Ulrich geen tijd/gelegenheid (meer) hebben om uw dochter met wiskunde te helpen, neem dan vooral ook een kijkje op www.studentsplus.nl

In Maastricht (één van onze eerste vestigingen!) en omgeving beschikt StudentsPlus over een groot netwerk van enthousiaste studenten, dus ook voor uw dochter kunnen wij een zoektocht starten, die gemiddeld binnen 1 of 2 werkdagen voltooid is. Onze uurtarieven zijn afhankelijk van het benodigde aantal uur per maand, maar liggen zo rond de € 20,- (BTW-vrij, geen inschrijf- of administratiekosten)

Omwille van de snelheid kunt u ook altijd telefonisch contact met ons opnemen, op maandag t/m vrijdag tussen 9u00 en 17u00 via 070-2629 430 en daarbuiten via 0900-55555 22 (15cpm). Vanzelfsprekend kunt u altijd een e-mail sturen naar info@studentsplus.nl

Hopelijk mogen wij ook aan u laten zien hoe snel wij kunnen werken en kunnen wij voor uw dochter de zoektocht starten!

Vriendelijke groeten,

StudentsPlus, hét bureau voor individuele bijlessen en huiswerkbegeleiding in Nederland!

• Islamgirl

Hallo,

Op welke dagen geeft u dan bijles en wat is de prijs?

MVG.

• Kina Mooi

Beste Ulrich,

Ik zie een berichtje over bijles voor natuur en wiskunde uit 2009.

Ben je hiermee nog steeds bezig?

Ik zoek voor mijn zoon van 18 jaar die na de zomervakantie begint met Chemische Technologie aan de Hoge School Zuyd een bijlesleraar die zich structureel en voor langere tijd met hem kan verbinden.

Mijn zoon heeft PDD-nos. Is intelligent, maar kan moeilijk ordenen en stuctureren.

Ik verneem graag een reactie.

Met vriendelijke groet,

Kina Mooi