Bijles natuurkunde en wiskunde nodig? Maastricht en omgeving!

• StudentsPlus

Geachte mevrouw Mooi, beste Kina,

mocht Ulrich om wat voor reden dan ook niet meer beschikbaar zijn, dan is het niet onverstandig om eens contact met StudentsPlus Maastricht op te nemen, voor de bijlessen voor je zoon. Zeker in Maastricht is het netwerk aan enthousiaste studenten (bijlesgevers) zeer groot, waardoor wij de gewenste continuïteit kunnen bieden. Binnen onze organisatie zijn twee pedagogen werkzaam, die ook voor leerlingen met PDD-NOS van waarde kunnen zijn.

Onze uurtarieven liggen rond de € 20,- en zijn afhankelijk van het benodigde aantal uur bijles per maand, waar je zoon behoefte aan heeft. Op onze site tref je ook veel reacties aan van ouders en leerlingen die al gekozen hebben voor bijles van StudentsPlus.

De snelste manier om het e.e.a. in werking te zetten, is om (gratis en vrijblijvend) het informatiepakket aan te vragen op onze website (klik hier), waarna je direct onze tarieven, werkwijze en verdere procedure per e-mail ontvangt. Contact opnemen kan ook altijd, via 070-2629 430 of via info@studentsplus.nl

Vriendelijke groeten,

StudentsPlus Maastricht

www.studentsplus.nl

info@studentsplus.nl

• Regina

Hey,

Ik kom uit Hulsberg en ga naar school in Heerlen op het SMC. Ik ga nu naar 6 vwo en zoek bijles natuukunde en wiskunde B. Zou jij mij kunnen helpen?

Alvast bedankt,

Regina Koonen

• StudentsPlus

Beste Regina,

mocht Ulrich om wat voor reden niet meer beschikbaar zijn, kijk dan zeker even op de website van StudentsPlus (www.studentsplus.nl). Vanuit de vestiging Maastricht beschikken wij over een netwerk van bijlesgevers in heel Limburg, dus waarschijnlijk ook bij jou in de buurt! Zeker de combinatie van de vakken natuurkunde en wiskunde B komt ook bij ons veel voor, dus waarschijnlijk kunnen wij je snel uitsluitsel geven.

Je kunt op de website veel meer informatie vinden en via deze link (of ‘Gratis informatiepakket aanvragen & inschrijven’) kun je ook een gratis informatiepakketje aanvragen, met daarin o.a. onze uurtarieven.

Mocht je verder vragen hebben, neem gerust contact met ons op via info@studentsplus.nl of via 070-2629430.

Vriendelijke groeten,

StudentsPlus Maastricht

info@studentsplus.nl

www.studentsplus.nl

• J. Takken

We zoeken iemand die op korte termijn bijles natuurkunde kan geven aan onze dochter.

Ze is net geslaagd voor haar VWO-diploma, profiel natuur en gezondheid en ze wil graag meedoen aan de toelatingstoets voor arts in België.

We wonen in de buurt van Weert, een stukje rijden voor de bijles is geen probleem.

Ze kan vanaf 1 augustus een week overdag en eventueel de avonden, van 8 tot 18 augustus is ze op vakantie en daarna kan ze wel nog

een kleine tien dagen les volgen.

30 augustus is het toelatingsexamen.

met vriendelijke groet,

T. Takken.

• StudentsPlus

Geachte heer, mevrouw Takken,

wanneer het gaat om snelle service, dan is het zeker niet onverstandig om eens de site van StudentsPlus te bezoeken; www.studentsplus.nl Vanuit de vestigingen in Eindhoven en Maastricht beschikken wij over een groot netwerk van studenten, waarvan er momenteel sommigen vanzelfsprekend op vakantie zijn, maar een groot aantal van hen is beschikbaar om bijlessen te geven, de komende periode.

Onze uurtarieven liggen rond de € 20,- en u/uw dochter kan zelf het benodigde aantal uur bepalen. Met dit aantal kunnen wij een zoektocht voor haar uitzetten, die in de regel binnen een aantal werkdagen uitsluitsel zal geven. Vervolgens loopt het contact tussen uw dochter en de student, zodat zij zelf onderling de afspraken over de dagen, de tijdstippen en de duur van de bijlessen kunnen maken.

Op onze site (of klik hier) treft u ook veel ervaringen van ouders en leerlingen aan, zodat u een beeld kunt vormen van onze organisatie en werkwijze.

Wanneer u benieuwd bent wat wij concreet voor uw dochter kunnen betekenen, vraagt u dan een informatiepakket aan via onze site (klik hier), waarna het hele proces t/m de start van onze zoektocht op korte termijn gestart kan worden. Voor meer informatie of vragen kunt u natuurlijk ook contact met ons opnemen, via info@studentsplus.nl of via 070-2629430

Vriendelijk groetend,

StudentsPlus

info@studentsplus.nl

www.studentsplus.nl

• Ronald

Hallo

We zoeken iemand om bijles te geven aan mijn zoon. Hij is 16 jaar en heeft bijles wiskunde nodig op atheneum oftewel middelbaar 5 e jaar nodig.

Hoop dat we snel iets horen

• angela jeukens

Goedenavond,

Ik heb uw naam van het bonnefantencollege doorgekregen. Kunt u mij wat meer informatie verschaffen over hoe u werkt. Komt u aan huis, wat vraagt u als vergoeding, welke dagen bent u beschikbaar etc. Ik lees dat u natuur en wiskunde geeft maar ook scheikunde??

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,

Angela Jeukens

gsm 0651167782