Bijles economie en M&O aangeboden in Rotterdam

  • Bijlescoach

    Beste Sandy,

    Adverteer ook gratis met jouw diensten op www.bijlescoach.nl

    Met vriendelijke groet,

    Team Bijlescoach.nl

  • terri_stolk@hotmail.com

    Beste Sandy,

    Ik ben op zoek naar iemand die mij zou kunnen helpen met de vakken economie en MO. Ik heb hier best moeite mee, en ik hoop dat bijles ervoor kan zorgen dat ik het beter begrijp. Ik zit in 4VWO van het emmauscollege in Rotterdam. Geldt het aanbod nog steeds?

    Mvg,

    Terri Stolk

  • StudentsPlus

    Beste Terri,

    mocht je er met Louis om wat voor reden dan ook momenteel niet uitkomen (bijvoorbeeld vanwege beschikbaarheid), neem dan vooral ook een kijkje op de website van StudentsPlus Rotterdam.

    Zeker in Rotterdam kunnen wij ons netwerk (momenteel zo'n 30.000 studenten in Nederland) aanspreken, op zoek naar bijlessen economie en M&O. Het voordeel van StudentsPlus Rotterdam is o.a. onze snelheid van werken, enige continuiteit (door het grote netwerk) en onze bijna 9 jaar ervaring met het koppelen van leerlingen aan studenten. Omdat er in Rotterdam veel studenten een economische studie volgen, is in jouw geval de kans groot dat wij op hele korte termijn iemand voor je kunnen vinden.

    Onze uurtarieven zijn o.a. afhankelijk van het benodigde aantal uur per maand en waar jij woont, maar ze liggen zo rond de € 20,-

    Als je meer informatie wilt hebben over de mogelijkheden van StudentsPlus Rotterdam kun je het beste even direct contact met ons opnemen, via info@studentsplus.nl en op maandag t/m vrijdag tussen 8u30 en 17u00 via 070-2629 430.

    Vriendelijk groetend,

    StudentsPlus Rotterdam, hét bureau in Rotterdam en omgeving voor individuele bijlessen en huiswerkbegeleiding!

  • Tom

    Beste Sandy,

    Ook ik ben op zoek naar economie bijles, om mijn vwo examen te redden.

    Zelf woon ik niet in de buurt van Rotterdam, maar ik zit er wel op school. Als het dus bij jou op school/thuis of op mijn school zou kunnen, en als jij dan ook nog eens kan dan hoop ik dat je me wilt helpen!

    Groetjes,

    Tom

  • StudentsPlus

    Hoi Tom,

    Wanneer je er met Sandy - om wat voor reden dan ook - niet uit zou komen, voor jouw bijlessen economie, neem dan zeker een kijkje op de site van StudentsPlus Rotterdam! Op onze site staan al veel reacties van leerlingen die je zijn voorgegaan en van ouders, die vertellen over hun ervaringen.

    Zeker in Rotterdam is ons netwerk van enthousiaste studenten dusdanig groot, dan wij op zeer korte termijn een geschikte student voor jou zouden kunnen vinden. Misschien hebben wij een student die vlak bij jou woont, zodat je zelf niet hoeft te reizen!

    Onze uurtarieven liggen zo rond de € 20,- en zijn afhankelijk van hoeveel bijles jij nodig denkt te hebben, om je goed op het naderende examen voor te bereiden.

    Als je uitgebreider geinformeerd wilt worden, kun je het beste contact met ons opnemen, via 070-2629 430 of per e-mail via info@studentsplus.nl

    Vriendelijke groeten,

    StudentsPlus Rotterdam, hét bureau in Rotterdam en omstreken voor individuele bijlessen!

  • bijlesverzorger

    Beste Tom,

    Zoek je bijles in Rotterdam? Voor €17,50 per uur is dat mogelijk.

    Op welke school zit je?

    Met vriendelijke groeten,

    Catherine

  • siem

    Ik zoek ook iemand die mij bijles wilt geven in bedrijfseconomie. Neem contact op als u daar in kan verzorgen

  • StudentsPlus

    Beste Siem,

    StudentsPlus Rotterdam kan zeker helpen bij de bijles bedrijfseconomie! Met een landelijk netwerk van ruim 30.000 studenten en zeker in Rotterdam vele mogelijkheden, kunnen wij vaak binnen een aantal werkdagen een enthousiaste student voor je vinden, met wie je zelf de concrete afspraken voor de bijlessen maakt.

    Het grote voordeel van StudentsPlus Rotterdam is de snelheid waarmee wij je van dienst kunnen zijn, door het grotenetwerk van studenten. Onze uurtarieven liggen zo rond de € 20,- en zijn afhankelijk van het benodigde aantal uur. Op onze website tref je een ruim aantal reacties van leerlingen en ouders aan die je zijn voorgegaan door bijles via StudentsPlus te nemen.

    De snelste manier om de bijlessen te regelen, is om contact met ons op te nemen via 070 2629 430 of via info@studentsplus.nl

    Vriendelijke groet,

    StudentsPlus Rotterdam , hét bureau voor individuele bijlessen in Rotterdam en omstreken!

    www.studentsplus.nl

    info@studentsplus.nl

  • Romy de Gier

    Hallo,

    Ik heet Romy de Gier en wil graag bijles in econonmie. Ik zit in 3 vwo.

    Graag even bellen 0653712494

    Groetjes,

    Romy

  • bijles

    Beste Romy,

    Neem even contact op voor bijles in Rotterdam Prins-Alexander.

    Uurtarief: vanaf €15,00.

    0625004790