Bijles economie en M&O aangeboden in Rotterdam

  • StudentsPlus

    Beste Marcha,

    als je nog zoekt naar een bijlesgever economie in Rotterdam, moet je zeker even hier kijken: www.studentsplus.nl/bijles/rotterdam/economie Op onze site staan ook een aantal reacties van andere leerlingen en ouders uit de Rotterdamse regio, onder het kopje Reacties, zodat je kunt lezen wat anderen van StudentsPlus vinden.

    Je kunt ook gratis en vrijblijvend onze tarieven opvragen, maar wij doen aan maatwerk, dus je kunt ook altijd even contact met ons opnemen. Onze tarieven liggen rond de € 20,- per uur, maar daarmee kunnen wij ook, mocht het niet klikken of zo, vaak binnen een dag iemand anders voor je vinden.

    Vriendelijke groeten,

    StudentsPlus

  • StudentsPlus

    Beste Sandy,

    als je aan meer leerlingen bijlessen economie en/of M&O wilt geven, kijk dan ook eens op onze site: www.studentsplus.nl/bijles/studenten/rotterdam/werk Gemiddeld koppelen wij landelijk zo'n 200 tot 300 leerlingen, maar de regio Rotterdam is één van onze drukste regio's.

    Je kunt altijd wat meer informatie aanvragen, waarna het vervolgtraject eigenlijk allemaal per e-mail verloopt.

    Hoe meer jij beschikbaar bent, hoe sneller wij je leerlingen kunnen bieden! Jij bepaalt hoeveel leerlingen je wilt helpen, dus flexibiliteit troef!

    Vriendelijke groeten,

    StudentsPlus

  • sultan

    Hallo kan iemand mijn zoon helpen met bijles economie-nederlands en wiskunde

    Ik woon in rotterdamzuid

  • StudentsPlus

    Beste Sultan,

    StudentsPlus helpt al ruim 8 jaar leerlingen met hun probleemvakken! Zeker in Rotterdam (ook Zuid) beschikken wij over een uitgebreid netwerk van bijlesgevers, dus neem vandaag nog contact met ons op via info@studentsplus.nl of 0900-555 55 22 (15cpm) / 070-26 29 430 (tussen 9u00-17u00, ma-vr). Zeker voor economie, Nederlands en wiskunde (A?) kunnen wij waarschijnlijk op korte termijn een bijlesgever voor jouw zoon vinden.

    Onze bijlessen vinden in de regel bij de leerling thuis plaats, zijn altijd individueel (1op1) en onze uurtarieven liggen tussen € 18 en € 21 (geen BTW, geen administratie- of inschrijfkosten).

    Vraag op onze website (www.studentsplus.nl) een gratis informatiepakketje per e-mail aan en wij nemen contact met je op!

    Vriendelijke groet,

    StudentsPlus, hét bureau voor individuele bijle en huiswerkbegeleiding!

  • Nicky

    Goeiedag Sandy,

    Ik zou graag wat m&o bijles willen hebben van u.

    Momenteel zit ik in leerjaar 5 van atheneum en hebben wij

    het over liquiditeits- en resultatenbegrotingen.

    Ik hoop snel wat te horen van je.

    Groetjes,

    Nicky

  • panda0

    Bent u nog op zoek naar bijles economie?

    Ik kan u helpen. Studente Rechten biedt bijles economie (zelf hoge cijfers bij eindexamen havo) aan huis voor 15 euro per uur.

  • panda0

    Bent u nog op zoek naar bijles economie?

    Studente Rechten biedt bijles economie aan huis voor 15 euro per uur.

  • Sandy

    Hallo allemaal,

    Even een reactie op degenen die vroegen wat mijn uurtarief is. Ik reken 14 euro per uur.

    Voor degenen die interesse hebben, u kunt een email sturen naar 323554sm@eur.nl, dan zal ik zo spoedig mogelijk reageren.

    Mvg

  • StudentsPlus

    Beste Nicky,

    mocht Sandy geen gelegenheid hebben om jou te helpen met je M&O, kijk dan vooral ook even op de site van StudentsPlus en dan specifiek via deze link!

    StudentsPlus biedt je 1-op-1 bijlessen en/of huiswerkbegeleiding, aan huis, door een student. Zeker in de Rotterdamse regio beschikken wij over een groot netwerk van enthousiaste en kundige bijlesgevers, dus mocht het nodig zijn, kunnen we het waarschijnlijk allemaal op korte termijn voor je in werking zetten.

    Onze uurtarieven liggen rond de € 20,- en wij werken zonder inschrijf- en/of administratiekosten. Via StudentsPlus ontvang jij (of hopelijk je ouders!) iedere maand netjes een factuur per post. Mocht het onverhoopt niet klikken met je bijlesgever, kunnen wij in de meeste gevallen supersnel een nieuwe student voor je vinden! Ook als je met andere vakken moeite hebt, kunnen wij dat snel voor je verzorgen!

    Als je verdere informatie wilt of vragen hebt (of je ouders hebben vragen) kun je het beste even contact met ons opnemen via info@studentsplus.nl of telefonisch via 070-2629 430 (ma-vr,9-17) of 0900-55555 22 (15cpm).

    Succes met de liquiditeits- en resultatenbegrotingen!

    StudentsPlus, hét bureau voor individuele bijlessen en huiswerkbegeleiding!

  • Sandy

    Correctie email adres: 323554sm@student.eur.nl