hallo
er lief dat u reageert ,ik vindt moelijk om te goede hulp voor mijn dochter te vinden ,er mankeert haar verder niets ze heeft een test onder gaan ,en is al bij kno arts oog arts enz allemaal ,ze heeft weinig zelfvertrouwen in haar zelf helaas ,in de klas en op school ,ze heeft groep 1 2 keer gedan ze late leerling is ,en1 keer blijven zitten in groep 2 omdat ze te speels zou zijn ,aat nu naar groep 4 nu ,maar vrag mij af of dat goed komt ,school denkt daar anders over ,ik mag en krijg geen rug zak van school ,moet ze 3 jaar achter lopen volgens school ,heb alles al gedan en geprobeerd met school oplossing te zoeken ,maar zei erkennen geen probleem ,dus ben ik uit gepraat ,helaas ,daarom wil ik ni bijles geven goede juf of meester zoeken vor haar 1 keer per week bijles te geven ,nu kan het nog straks niet meer er is geen achter stand nog ,maar zie die wel aan komen ,school wil er niets van weten dat ik mijn dochter bijles geef ,maar doe het wel voor mijn dochter ,weet u echt niet iemand voor mijn in leeuwarden of verder mag ook ongeveer 100 km wil ik wel reizen er voor