bijles in rekenen groep 4

• Angelique

Ik ben op zoek naar bijles rekenen groep 5 voor mijn dochter in Zaandam.

Groetjes,

Angelique

• Angelique

Hallo R.Peker,

Ik woon in Zaandam en ben op zoek naar bijles rekenen voor mijn dochtertje

van 8 jaar voor groep 5.

Ik lees dat u leerkracht bent en ook bijles geeft.

Hoe kan ik contact opnemen?

Met vriendelijke groet,

A.Kenter

a.kenter1@upcmail.nl

• StudentsPlus

Beste Angelique,

als je nog zoekende bent naar hulp voor je dochter, met rekenen, dan kun je het beste even telefonisch contact opnemen via 070-2629430 of per email via info@studentsplus.nl!

Met vriendelijke groet,

StudentsPlus Bijlessen

www.studentsplus.nl

info@studentsplus.nl

• liana

belinda ben je er ik ben het archana jij hou toch van startpagina dat staat

ook hier en trouwe(tu)ns :):)

• Bijlesnederland

Misschien kun je eens een kijkje nemen op www.bijlesnederland.nl … hier is het mogelijk een gratis advertentie te plaatsen waarop vele aanbieders kunnen reageren.

Zo vindt je makkelijk bijles, en het kost je geen cent!

Hoop dat je er wat aan hebt.

Joost

Bijles

• Marjan

Beste R. Peker uit Zaandam,

Geef je ook bijles rekenenen aan leerlingen uit groep 5? Mijn dochter is nog steeds niet geautomatiseerd tot twintig en krijgt

het hierdoor steeds moeilijker op school met rekenen. Overigens is begrijpend lezen ook niet haar sterkste kant.

Ik hoop dat je wilt reageren.

mvrg. Marjan

• archana

hey belinda je vindt toch start pagina leuk hier ben ik archana ik ken je nog we zitten sammen in groep4 veilig(tu)(:P)(:D:):D;)

• archana

hoi belinda ik ben het Archana alles goed bibli ik ben het archana!!!!!!!!!!!!!!!!!!! leuk dat je op startpagina ben kom snel met mij praaten oke goed bibi :)(:P)

• archana

belinda je moet wel iets terug schrijven ik ben het archana van jan van naussschool ken je me niet ik ben je vriedin zit michelle er ook op met jou sammen op de computer je bent me hard vriedin okey:)(:P)(tu);)