bijles in rekenen groep 4

• NV

Tot mijn verbazing lees ik hier veel over een kind laten zitten, en als het kan meerdere keren????

heb zelf een dochter van 8 met zowel reken als lees problemen in groep 4, ze heeft erg weinig zelfvertrouwen.

Zij is nu terug gezet naar groep 3, met als resultaat een huilend kind aan 1 stuk door, omdat zij het gevoel heeft dat ze bij kleuters in de klas zit.

1 keer blijven zitten zeg ik ok, maar nog een keer??? kijk dan ook naar de psychische gevolgen.

• J_BIjlsma_87@hotmail.com

Hallo,

In welke omgeving wordt er iemand gezocht voor bijles?

Misschien dat ik van dienst kan zijn?

Door bijles te geven kan een kind 10 keer zoveel aandacht krijgen als in een klas met als gevolg,

Meer zelfvertrouwen,

werken op eigen niveau,

Meer tijd,

Meer materialen enz.

Ik begeleid sinds een paar maanden een jongen uit groep 6 die heel veel problemen had met rekenen.

Ik ben met hem teruggegaan naar het niveau van groep 3. Eerst die basis tot 20 maar opnieuw automatiseren.

En hij pikte het heel goed op! Hij kreeg weer plezier in rekenen en daar doe je het voor toch?

Laat me weten als ik kan helpen!

groeten jolijn

• archana

hallo ik ben archana ik wilu helpe met u dochter met rekenen:)

• archana

ik ben archana ik wil u wel helpe met u dohcter voor rekenen:)

• archana

marco ben je hier ik ben het archana(:P)

• archana

marco ben je hier ik gaa nu je de ghijm zege

• claudia

Hallo, ik wil graag bijles in rekenen groep 4

• StudentsPlus

Beste Claudia,

als ik je goed begrijp zoek je bijles voor rekenen in groep 4, toch? Afhankelijk van je woonplaats, kunnen we dat wellicht voor je verzorgen, aan huis, individueel.

StudentsPlus is ontstaan vanuit het aanbieden van bijlessen voor leerlingen in het voortgezet onderwijs, maar wij hebben in de afgelopen zeven jaar ook veel leerlingen op de basisschool mogen helpen! Onze bijlessen zijn aan huis en worden door een student gegeven!

Neem voor meer informatie eens een kijkje op onze website, www.studentsplus.nl , maar je kunt ons ook bellen op 0900 - 555 55 22 of mailen op info@studentsplus.nl

Met vriendelijke groet,

StudentsPlus Nederland

• archana

belinda dus dit bedolde jij oo jij bent mij aler beste vriedin:):)

• Angelique

Hoi,

Ik lees hier dat je bijles rekenen geeft in Zaandam.

Ik ben op zoek naar iemand die mijn dochtertje van 8 jaar bijles kan geven.

Zou je me hier meer informatie over kunnen sturen,zoals ervaring met pluspunt,kosten etc.

Groetjes,

A.Kenter

a.kenter1@upcmail.nl