bijles wiskunde te Oosterbeek (GLd)

  • Stijn Strikwerda

    Geachte mv. van den Berg,

    Kan ik ook wiskunde bijles van u krijgen. Ik zit in 4 vwo en ben 15 jaar oud.

    In mijn profiel keuze pakket zit wiskunde A. Zou ik ook een bericht terug kunnen krijgen als er nog plek is bij u?

    Met Vriendelijke Groet,

    Stijn Strikwerda-Gnoth

  • Stijn Strikwerda

    Geachte mv. van den Berg,

    Kan ik ook wiskunde bijles van u krijgen. Ik zit in 4 vwo en ben 15 jaar oud.

    In mijn profiel keuze pakket zit wiskunde A. Zou ik ook een bericht terug kunnen krijgen als er nog plek is bij u?

    Met Vriendelijke Groet,

    Stijn Strikwerda-Gnoth

    E-mail: stijngerhard@hotmail.com

  • StudentsPlus

    Hoi Stijn,

    als mevrouw Van den Berg geen plek meer heeft voor je, laat het even weten aan StudentsPlus, dan gaan wij met je mee zoeken naar een geschikte en enthousiaste bijlesgever! Onze bijlesgevers zijn studenten, die dus zo'n beetje dezelfde belevingswereld hebben als jij en die nog vrij recentelijk dezelfde stof hebben gehad, als waar jij nu moeite mee hebt. Kijk vooral eens op onze site (www.studentsplus.nl) en dan specifiek naar de reacties van ouders en leerlingen die al gekozen hebben voor StudentsPlus.

    Onze uurtarieven liggen rond de € 20,- en daarvoor krijg je bij StudentsPlus 1-op-1 bijles, in de regel bij jouw thuis, door een student!

    Meer weten? Neem gerust even contact met ons op via info@studentsplus.nl of via 070-2629 430, ook als je benieuwd bent naar de concrete mogelijkheden die wij voor je hebben.

    Succes ermee en wellicht kunnen wij je van dienst zijn.

    Groeten,

    StudentsPlus (Wageningen/Nijmegen)

    www.studentsplus.nl

    info@studentsplus.nl

  • wilma furstner

    Voor dochter zoek ik z.sp.m. bijles wiskunde A nivo Havo 4.

    Met vriendelijke groet,

    Wilma Furstner

  • StudentsPlus

    Beste Wilma,

    Kijk zeker ook even op de site van StudentsPlus! Vanuit onze vestiging in Nijmegen kunnen wij ons bestand van enkele honderden bijlesgevers ook voor jouw dochter raadplegen. Zeker in Arnhem hebben we een aantal studenten en wellicht in Oosterbeek zelfs ook.

    Helemaal als er haast is geboden, is het raadzaam om even te mailen naar info@studentsplus.nl. Je krijgt dan direct alle verdere informatie en je kan je dochter ook direct online inschrijven. Wij werken zonder inschrijfkosten en zonder kosten voor de zoektocht, welke sowieso op basis van ‘no cure, no pay’. Dus in het uitzonderlijke geval dat wij niemand zouden kunnen vinden, dan zullen wij jullie (vanzelfsprekend) ook niets in rekening brengen.

    Onze uurtarieven liggen rond de € 20,- per uur en zijn afhankelijk van het benodigde en noodzakelijke aantal uur per maand. Op de site kan je ook veel reacties van ouders en van leerlingen teruglezen onder het kopje 'Reacties'.

    Vriendelijke groeten,

    StudentsPlus Nederland

    www.studentsplus.nl

    info@studentsplus.nl

    070-2629 430

  • patrick

    Beste mevrouw Van den berg,

    Ik zit in 6 vwo en heb een paar problemen met wiskunde ivm een tussenstop van school van 3 jaar.

    Ik wou vragen of ik 1 keer in de week bijles kan krijgen tot ik weer op het goede niveau zit om examen af te leggen.

    Mvg Patrick.

  • StudentsPlus

    Hoi Patrick,

    als mevrouw Van den Berg geen plek/ruimte/tijd meer heeft, check dan zeker even www.studentsplus.nl/bijles/wiskunde! Wij hebben overal in Nederland bijlesgevers die juist goed zijn in wiskunde en jou willen helpen. Onze bijlessen zijn altijd individueel en in overleg met je bijlesgever bepalen jullie de exacte tijden, dagen en duur van de bijlessen. Niet gebonden aan werkdagen of kantooruren en dus ook niet aan vakantie!

    Onze uurtarieven liggen rond de € 20,-. Kijk vooral ook even naar de Reacties op onze site. Als je concreet wilt weten wat wij voor je kunnen doen, kun je het beste even direct een mailtje sturen naar info@studentsplus.nl met je adresgegevens, zodat wij supersnel voor je aan de slag kunnen.

    Groeten,

    StudentsPlus Wageningen - Nijmegen (en omstreken)

    www.studentsplus.nl

    info@studentsplus.nl

  • Roos Schoorl

    Hallo, Mw. van den Berg

    Ik heb nodig hulp nodig voor mijn wiskunde. ik zit in 4 havo op het montessori college in arnhem en woon in oosterbeek.

    misschien zou u mij kunnen helpen?

    mvg. roos schoorl

  • nathalie meertens

    Beste mevr. van den Berg,

    Wij zijn op zoek naar een huiswerkbegeleider voor onze dochter Nathalie. Zij is 15 jaar en zit in 3 VWO.

    Zijn er op korte termijn mogelijkheden?

    Groet, Caroline Pluym en Ruud Meertens

    026-8 110 110.

  • StudentsPlus

    Geachte mevrouw Pluym en heer Meertens,

    wanneer mw. Van den Berg geen beschikbaarheid meer heeft, kijkt u dan vooral ook op www.studentsplus.nl/huiswerkbegeleiding/elders Zeker als er op korte termijn begonnen moet worden met de begeleiding van uw dochter in 3 vwo!

    Wij kunnen gemiddeld binnen 45 minuten een zoektocht starten (geen inschrijfgeld of administratiekosten!) in Oosterbeek en omstreken en een zoektocht duurt nooit langer dan 5 werkdagen, maar in ruim 80% van de gevallen resulteert een zoektocht binnen 2,5 uur in een geschikte begeleider. Onze uurtarieven zijn afhankelijk van de locatie van de begeleiding (uw adres) en het benodigde aantal begeleidingsuren, maar deze liggen rond de € 20 per uur. Eventuele reiskosten kunt u onderling met de begeleider bepalen.

    Meer weten? Vraag dan vooral ons informatiepakket aan, met daarin de tarieven gespecificeerd en onze verdere werkwijze. Ook kunt u via het informatiepakket (per e-mail) een online inschrijving doen, waarna wij voor u aan de slag kunnen!

    Succes met de verdere zoektocht en wellicht kunnen wij met u mee zoeken?

    Vriendelijke groeten,

    StudentsPlus Nederland

    www.studentsplus.nl

    info@studentsplus.nl