Aan leerlingen van VMBO,MAVO,HAVO en VWO geef ik bijlessen wiskunde.
Ik ben tweedegraads bevoegd docent wiskunde.
De lessen duren 1 uur. Het lesgeld bedraagt 10 euro per uur.
Aanmelden en informatie via mijn e-mailadres.
Geachte mevrouw Van den Berg,
Voor mijn zoon van 13 (2e klas Havo/VWO) zoek ik wiskundebijles in Oosterbeek. Heeft u op dit moment plaats voor hem?
Graag hoor ik van u via mijn emailadres.
vriendelijke groet,
Nancy Viellevoyemw. van den Berg schreef:
>
> Aan leerlingen van VMBO,MAVO,HAVO en VWO geef ik bijlessen
> wiskunde.
> Ik ben tweedegraads bevoegd docent wiskunde.
> De lessen duren 1 uur. Het lesgeld bedraagt 10 euro per uur.
> Aanmelden en informatie via mijn e-mailadres.
Goedemiddag mevrouw Van den Berg,
ik ben op zoek naar ondersteuning bij wiskunde voor onze dochter Marijn (Montessori college 3 HAVO).
Zij heeft moeite met wiskunde, maar uitleg door ons lijkt alleen maar averechts te werken.
Wellicht is het een zaak van “vreemde ogen dwingen”.
Hebt u nog plaats voor 1 of misschien 2 uur per week?
Hoor graag van u.
Mijn email adres is: Wilmafurstner@hotmail.com
Met vriendelijke groet,
Wilma Furstner
Geachte mevrouw Furstner, beste Wilma,
indien mevrouw Van den Berg geen beschikbaarheid meer heeft, om uw dochter te helpen met bijlessen wiskunde, neem dan vooral ook een kijkje op onze website, via deze link.
Vanuit de universiteitsstad Wageningen, beschikt StudentsPlus over een groot netwerk van enthousiaste studenten, die niet alleen in Wageningen, maar ook daar rondom wonen en beschikbaar zijn om bijlessen (o.a. wiskunde) te verzorgen. Onze uurtarieven zijn afhankelijk van het benodigde aantal uren bijles per maand, maar zullen in het geval van uw dochter rond de € 20,- liggen (BTW-vrij, geen inschrijf- of administratiekosten).
Voor verdere informatie, of om te weten of StudentsPlus voor uw dochter van betekenis kan zijn, kunt u het beste even contact met ons opnemen (tijdens kantooruren via 070-2629 430).
Vriendelijke groeten,