bijles economie

  • Debbie van Brunschot

    Ik wil een aantal leerlingen van de middelbare school bijles voor economie of handel geven, dit tegen een kleine betaling. Ik volg zelf de lerarenopleiding economie.

  • Irina

    Aan studenten/belangstellende

    Gemotiveerde studenten voor het geven van de bijlessen en huiswerkbegeleiding in alle schoolvakken (ook programmeren) aan leerlingen bij hen thuis ( Noord-Holland, Utrecht provincies ) of onze locatie in Amstelveen! Moderne, Oost-Europese en Aziatische talen zijn welkom!

    Wij bieden:

    · Flexibele tijden ; s ‘ávonds,in het weekend en tijdens schoolvakanties

    · Verdienste: netto 7.50 per uur, sessieduur per leerling is minimaal 2 uur

    · Uitbetaling van vergoeding mogelijk elke twee -drie weken.

    Vereisten :

    · Uw CV

    · Twee referenties van docenten

    · Beschrijf uw tweede les in het vak dat u wilt doceren inhoudelijk en organisatorisch (eigen thema)

    · Formele representatieve kleding,dus geen sportkleding,sportschoenen,rugzak

    Documenten mailen naar : instituut.einstein@tiscali.nl ter attentie van Dhr Frits Groeneveld.

  • Hans van Rixoort

    Beste Debbie,

    Ik volg momenteel in mijn avonduren de opleiding communicatie op HBO- niveau. Ik heb veel moeite met de module bedrijfseconomie. Het gaat om het MBA niveau.

    Ik ben wel geen leerling van de middelbare school, maar wil je toch vragen of je hier interesse in hebt. Ik kom uit Ridderkerk, dus weet niet of dat bij jou in de buurt is.

    Graag hoor ik van je

    Met vr. groet,

    Hans van Rixoort

  • Hans van Rixoort

    Debbie van Brunschot schreef:

    >

    > Ik wil een aantal leerlingen van de middelbare school bijles

    > voor economie of handel geven, dit tegen een kleine betaling.

    > Ik volg zelf de lerarenopleiding economie.

  • Jsn Kroos

    Ik zou het bijzonder plezierig vinden tegen een geringe vergoeding bijlijs te krijgen. Ik volg de opleiding makelaardij met als module economie. Vooral een aantal rekensommen heb ik moeilikheden. Ik hoor graag van je.

    Jan Kroos

  • jgmpol@planet.nl

    hallo

    in mijn remedial teaching praktijk is een leerling die mbo economie moet herkansen in sept , …kostprijs 1 en 2 om te beginnen

    de studenten die aan mijn praktijk les geven zijn op vakantie…geef jij op dit moment bijles en/of kun je dat schriftelijk??

    hoor graag van je

    anne

    Hans van Rixoort schreef:

    >

    > Debbie van Brunschot schreef:

    > >

    > > Ik wil een aantal leerlingen van de middelbare school bijles

    > > voor economie of handel geven, dit tegen een kleine betaling.

    > > Ik volg zelf de lerarenopleiding economie.

  • Jan Kroos

    Zou je met mij contact op kunnen nemen, daar ik bijles zoek voor economie, ik volg de cursus makelaardijleer waar ik problemen heb met rekensommetjes.

    jan kroos

    mobiel:0633020412

  • Hans Meeuwissen

    Debbie,

    Ik ben bezig met een LOI cursus Facilitair Management (HBO). Heb hier ook economie bij. Lig ver achter op schema met te lage cijfers. KUn je me meer inzicht geven in de balans en kostenverbijzondering?

    Groet

    Hans

  • L.Meijer

    Geachte Mevrouw Bunschot,

    Heeft uw ook ervaring met bedrijfseconomie?

    Met vriendelijke groet,

    Lian Meijer

  • M. Klaazen

    Dag mevrouw Van Brunschot,

    Uw berichtje waarin u aankondigt bijlessen economie te verzorgen voor middelbare scholieren is al enkele jaren oud. Bent u nog steeds hiervoor beschikbaar? en zo ja, waar geeft u de lessen???

    Alvast hartelijk dank voor een reactie.

    Vriendelijke groeten,

    M. KlaazenDebbie van Brunschot schreef:

    >

    > Ik wil een aantal leerlingen van de middelbare school bijles

    > voor economie of handel geven, dit tegen een kleine betaling.

    > Ik volg zelf de lerarenopleiding economie.