bijles economie

  • Anita Brghoef

    Hallo,

    Voor mijn dochter die een HBO opleiding HBO volgt, zoek ik op korte termijn iemand die een paar bijlessen kan geven.

    We wonen in Amersfoort.

    Ik hoor graag van u.

    Vriendelijke groet,

    Anita

  • Vronie

    Ik zoek iemand die bijles kan geven aan mijn dochter in 5-VWO. We wonen in Rosmalen.

  • jennie klijn

    Hallo,

    Onze dochter zit in 5 havo, examenjaar, haar grootste probleem met economie is het onvoldoend beheersen van de terminologie .

    Ik zoek iemand in de buurt van Baarn/Soest die haar hier wat meer wegwijs in kan maken.

  • Stef-Jaap

    Beste mevrouw Klijn,

    graag help ik uw dochter met de bijlessen economie.

    met vriendelijke groet,

    Stef-Jaap

    stefjaap@hotmail.com

    06-13979552

  • jetje31

    Hallo,

    Ik ben vierdejaards HBO accountancy student en zou graag leerlingen

    willen helpen die moeite hebben met het vak economie.

    Ik ben zelf woonachtend in Zwolle.

    Wanneer je interesse hebt mail dan even!

    Groetjes,

    Henriette

  • Julia ...

    Hoi Henriette,

    Mijn naam is Julia(woon in Zwolle) en ik zit in Havo 5 en over een week heb ik eindexamen….

    en dus ook van economie. Een docent heeft me de theorie al een beetje uitgelegd alleen ik heb moeite met de berekeningen

    en hoe je zoiets moet aanpakken…ik heb een oefenexamen en het correctievoorschrift thuis liggen(wel meer op internet te vinden) en dat is wel handig om samen mee te oefenen.

    Mijn economie examen is op 26 mei …en omdat ik ook voor andere vakken moet leren heb ik maar weing tijd.

    Ik zou op maandag 11 mei wel kunnen(ong. half 3).

    Heb je een nummer waar ik je op kan bellen? …dat gaat denk ik makkelijker en sneller.

    Ik hoop snel van je te horen!

    Groetjes,

    Julia

  • merel van der Kolk

    x

  • Lilit

    Hallo,

    Ik zie dat u bijles wilt geven, zou u mijn bijles willen geven? Ik heb binnenkort een Economie tentamen, ik hoop dat u me kunt helpen.

  • Lilit

    ik zou graag bijles willen

  • Chantal

    Hallo Lilit,

    Ik las dat je op zoek bent naar bijles economie.

    Ben je nog steeds op zoek naar bijles?

    Ik woon in Zwolle en zou je hier graag mee verder helpen.

    Laat me even weten of je interesse hebt.

    Het is natuurlijk mogelijk om na de vakantie van start te gaan (misschien kunnen we in de vakantie alvast kennis maken).

    Groetjes,

    Chantal