Waarom is de ene kat veel meer statisch geladen dan de andere?

miep ligt hele dagen voor de cv, maar ik kan haar uren aaien zonder problemen.
bassie ligt ook hele dagen voor de cv, maar na drie aaien knetteren de vonken van z'n oren.
nelis ligt veel op de onverwarmde slaapkamer, samen met drop en moos, maar hij is van de drie de enige knetterkat.

1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat een leuke naam heb je voor een van je katten.... Moos, zo heet mij 6 maanden oude kat ook, en is ook zo statisch als ik weet niet wat, na het oppakken vliegen hier ook de vonken rond om ons..
Rieneke1
13 jaar geleden
is een afkorting van mozes, omdat hij als kitten van de verdrinkingsdood is gered :) hier dooit het nu, en dan valt het wel weer mee, maar met vriesweer is het echt akelig he.

Antwoorden (1)

Kan het iets met de lengte van de vacht te maken hebben?
Hieronder een link naar soortgelijke vragen.