Pas gestart; huiswerkbegeleiding op maat!

Ik bied individuele huiswerkbegeleiding op maat, bij u thuis, aan kinderen op de basisschool en de middelbare school.

(van 8 tot 18 jaar in de regio Den Haag-Ypenburg, Rijswijk e.o.)

Er kunnen veel verschillende aanleidingen zijn om voor uw kind tijdelijk huiswerkbegeleiding te willen.

- Uw kind doet zijn best op school maar ‘er komt niet uit wat er in zit’.

- Uw kind heeft last van faalangst.

- Uw kind heeft AD(H)D of heeft om een andere reden meer structuur nodig.

- Er zijn andere specifieke leermoeilijkheden zoals bijvoorbeeld dyslexie of dyscalculie.

- Uw kind is tweetalig en heeft moeite met het Nederlands.

- Uw kind is langdurig ziek geweest of er is een andere reden waarom hij/zij een achterstand moet inhalen.

- Er is sprake van onderpresteren bij (hoog)begaafdheid

Voordat ik uw kind ga begeleiden, bekijken we samen met u en uw kind, wat er nodig is. We maken een ‘handelingsplan’ dat we elke 6 à 8 weken met elkaar bespreken en indien nodig aanpassen. Als uw kind ooit is getest (IQ-test, dyscalculie, AD(H)D etc) neem ik indien gewenst contact op met het onderzoeksbureau of uw psycholoog. Ook bespreek ik indien nodig met de eigen leerkracht (basisschool) of de mentor (middelbare school) het ‘handelingsplan’.

Ik lever dus huiswerkbegeleiding op maat. Elk kind komt immers andere obstakels tegen, en elk kind heeft andere leer-behoeften. De begeleiding is een-op-een, bij u thuis. Uw kind krijgt dus alle aandacht.

www.huiswerkdewekker.nl