Bijles wiskunde/natuurkunde in omgeving Den Haag door TU Master student

  • Marvin Ostermann

    Beste lezer, ik ben een masterstudent van de opleiding Applied Physics aan de TU Delft. Al vijf jaar geef ik bijles en huiswerkbegeleiding aan scholieren uit het voortgezet onderwijs, van brugklas tot examenklas en van VMBO tot gymnasium. De vakken waarmee leerlingen bij mij terecht kunnen zijn hoofdzakelijk wiskunde en natuurkunde maar eventueel ook vakken als scheikunde, economie en M&O.

    Over het algemeen wordt de voorkeur gegeven aan 1-2 lessen per week van ieder +/- 1 uur waarbij we samen het huiswerk en/of de stof voor de komende toets doornemen en zo op tijd kunnen zien wat precies de knelpunten zijn.

    De begeleiding kan naar eigen wens thuis of ergens anders plaatsvinden, bij voorkeur 's avonds van maandag t/m donderdag. Afwijking is evt. mogelijk in overleg.

    Mijn werkgebied omvat Den Haag, Scheveningen, Rijswijk, Kijkduin, Loosduinen, Monster, Poeldijk, Wateringen, Kwintsheul, Ter Heijde. Overige locaties eventueel in overleg.

    Als u vragen of interesse hebt, neem dan alstublieft contact op via Marktplaats, email (marvinostermann@gmail.com) of telefoon (06-241 95 096).

    Met vriendelijke groet,

    Marvin Ostermann

  • Marvin Ostermann

    Er zijn momenteel enkele plekken beschikbaar, neem contact op (zie hierboven) voor actuele data.