1 op 1 Bijles bij u thuis

• BijlesGezocht

Begin het schooljaar (2012-2013) goed door individuele bijlessen te nemen van BijlesGezocht!

BijlesGezocht staat garant voor kwaliteit in bijlessen, huiswerkbegeleiding en examentrainingen voor scholieren van de basisschool en het voortgezet onderwijs.

Wij, als KvK erkend bedrijf, bieden u individuele bijles, huiswerkbegeleiding en examentrainingen aan in: Almere, Amsterdam, Den Haag, Eindhoven, Groningen, Rotterdam en Utrecht.

Leerlingen van het basisonderwijs (groep 3 t/m groep 8) kunnen voor onder andere rekenen, taal, spelling, tekstbegrip, topografie en lezen terecht bij een bijlesdocent of huiswerkbegeleider. Ook CITO-toetsen en ENTREE-toetsen worden getraind.

Voor klas 1 t/m 4 van het VMBO (alle richtingen), klas 1 t/m 5 HAVO (alle profielen) en klas 1 t/m 6 van het VWO (zowel Atheneum als Gymnasium, alle profielen) bieden wij bijles en huiswerkbegeleiding voor de vakken: Nederlands, Engels, Frans, Duits, Spaans, Latijn, Grieks, aardrijkskunde, geschiedenis, economie, M&O, wiskunde, scheikunde, natuurkunde, biologie en maatschappijleer.

Examentrainingen zijn er voor 4 VMBO, 5 HAVO en 6 VWO voor de vakken: biologie, economie, M&O, natuurkunde, scheikunde en wiskunde A, wiskunde B en wiskunde C

Tevens bieden wij begeleiding op maat voor kinderen met een PGB (rugzakje).

• Geeta Gowrising

goedemorgen

Ik ben op zoek naar een docent die huiswerkbegeleiding kan bieden aan mijn zoon van 12 jaar die net gestart is met de brugklas, VMBO.

Het gaat om sturing in bijna alle vakken. Ook is het handig als de begeleiding minimaal 2 keer is per week.

Onze jongste zoon van groep 7 kan ook enige steun in rekenen mn in het automatiseren krijgen. Ik wil de huiswerkbegeleiding thuis in Ilpendam.

Graag ontvang ik reacties.

gr Geeta Gowrising.