bijles lezen groep 4

  • mandy

    Ik ben op zoek naar iemand die in Den Haag-aan huis mijn dochter van 8 jaar (groep 4) kan helpen haar lees achterstand in te halen. 1 a 2 keer per week op maandag 18.30 en of donderdag 18.00

    mvg

    Mandy

  • StudentsPlus

    Beste Mandy,

    zeker ook voor basisschoolleerlingen in Den Haag kan StudentsPlus wat voor jouw dochter betekenen! Doordat wij studenten inzetten, blijft het leeftijdsverschil klein tussen leerling en bijlesgever. Met bijna 300 Haagse studenten die zich bij StudentsPlus ingeschreven hebben, kunnen wij een specifieke zoektocht voor je uitzetten. Deze zoektocht duurt in de regel maar een paar uur, waarna jij de gegevens van de student krijgt en je de concrete afspraken met hem/haar kunt maken.

    Onze uurtarieven liggen rond de € 20 en wij kennen geen inschrijf- of administratiekosten. Je koopt voor je dochter bij ons maandelijks begeleidingsuren in en dit aantal kan je iedere maand ook aanpassen, al naar gelang de behoefte en noodzaak. Ook als de achterstand is ingelopen, kan je iedere maand stoppen met de begeleiding, zonder een opzegtermijn in acht te moeten nemen.

    Meer weten? Vraag vooral op www.studentsplus.nl het Gratis Informatiepakket aan, waarmee je direct een overzicht van onze tarieven en verdere procedure per e-mail ontvangt. Ook sturen wij je bij het informatiepakket een link waarmee je jouw dochter zou kunnen inschrijven. Inschrijven is gratis, de zoektocht die wij daarop starten is ook gratis en stel dat wij geen geschikte begeleider kunnen vinden (als bijvoorbeeld de klik er niet zou zijn), geldt ‘no cure, no pay’!

    Met vriendelijke groeten,

    StudentsPlus Den Haag

    www.studentsplus.nl

    info@studentsplus.nl

    070-2629 430

  • Daphne

    Beste Mandy,

    Ik zou graag uw dochter begeleiden om haar leesachterstand in te halen. Zelf ben ik een afgestudeerd jurist en heb enkele jaren ervaring met het geven van bijles aan leerlingen met een taalachterstand.

    Mocht u geinteresseerd zijn dan hoor ik graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Daphne

  • Gabriella

    Beste Daphne,

    Ik ben niet de gene dir in eerste instantie om hulp heeft gevraagd maar zou wel je hulp kunnen gebruiken.

    Mn dochter is bijna 7 jaar en heeft bijles nodig met lezen. Als jij ons hierbij kan helpen hoor ik het graag. Ik ben te bereiken op 0655688946

    Mvg

    Gabriella wong fat

  • Mila

    Hallo ik ben op zoek naar iemand die in de omgeving van uit Rotterdam

    woon,die mijn dochter van 9jr helpen met taal en rekenen.zij zit in.groep 4.

    1 a 2 x in de week Op woensdag 17:00 en.op vrijdag 18:00.

    Graag hoor ik het graag..!

    Mvr..mila

  • Mila

    Hallo ik ben op zoek naar iemand die in de omgeving van uit Rotterdam

    woon,die mijn dochter van 9jr kan helpen met taal en rekenen.zij zit in.groep 4.

    1 a 2 x in de week Op woensdag 17:00 en.op vrijdag 18:00.

    Graag hoor ik het.dankje wel.(tu)

    Mvr..mila

  • Lieselot

    Hallo Mila,

    Ik kan je helpen.

    Stuur vrijblijvend een mailtje naar lieselot@d-teach.com

    Groetjes,

    Lieselot

  • gigi

    Hallo,

    Ik ben opzoek naar iemand die ervaringen heeft met groep 4 om mijn zoon te helpen met taal en rekenen.

    ik kan 15 euro per uur betalen.

    Ik woon in Amsterdam - osdorp

    Groet,

    Gigi