Bijles wiskunde, economie

• Bijles dame

Ik ben een student HBO Bedrijfskunde. Ik ben momenteel 3e jaars Momenteel studeer ik op HBO vooral op projectbasis (maken van rapporten). Ik ben een enthousiaste , sociale persoon die het leuk vind om bijles te geven. Bovendien vind ik het leuk om met zowel volwassenen als kinderen om te gaan. Ik heb ervaring met bijles geven! Ik geef de volgende bijlessen:

Basisschool:

Bijles in: Rekenen, Taal

Begeleiden met: Huiswerk

VMBO:

Bijles in : Economie, Wiskunde en Maatschappijleer

Begeleiden met: Huiswerk en Profielwerkstuk

HAVO:

Bijles in: Economie, Wiskunde en M&O

Begeleiden met: Profielwerkstuk

MBO:

Bijles in: Marketing, Economie, Administratie en Rekenen

Lessen en begeleiding zijn bij mij thuis in Den Haag en bedragen €10,00 per uur. In goed overleg kan dit eventueel ook op locatie.

• Sarah James

Graag zou ik van jou als het mogelijk is bijles ontvangen in M&O….ik ben van plan in September te beginnen met HBO Facility Management deeltijd aan de HHS. Aangezien ik een Mavo diploma heb moet ik hiervoor een toelatingsexamen doen NL & Engels zijn geen probleem allen M&O heb ik nooit gehad en verdwaal nu al in alle berekeningen…..daar is dus waar ik het meeste moeite mee heb en helaas is dit het overgrote gedeelte is de examens.

Ik woon in Den Haag, ben werkzaam op ma, di, do & vrijdag van 09.00 – 15.00uur. Hopelijk doe je nog steeds bijlessen geven en heb je plek!!

Je kunt mij bereiken op 06 1489 0025 en via de mail natuurlijk.

Groetjes,

Sarah James