Bijles Engels aangeboden

• Marianne

Hallo,

Als studente Leraar Engels 2e graads lijkt het mij erg leuk om mijn kennis te kunnen overdragen op leerlingen, dat is tenslotte waar ik voor studeer. Ik woon in Utrecht en ik zou graag bijles willen geven aan leerlingen die op dit moment moeite hebben met het vak Engels. Binnen de regio Utrecht en in de regio Gouda (ZH) is vervoer geen probleem, buiten deze regio's zijn opties bespreekbaar.

Mocht u op zoek zijn naar een betrouwbare, behulpzame en spontane huiswerkbegeleider twijfel dan niet om mij een bericht te sturen, want ik ben erg enthousiast over het vak Engels en het lijkt mij ontzettend leuk om leerlingen te begeleiden bij het huiswerk van Engels.

Groeten,

Marianne

• Gert

Hoi,

ik zoek bijles Engels voor mijn dochter die in Gouda woont.

Wat zijn jouw mogelijkheden en welke kosten bereken je hiervoor?

mvg

Gert Bleeker

• StudentsPlus

Geachte heer Bleeker, beste Gert,

mocht je er met Marianne niet helemaal uitkomen, dan is het zinvol om ook eens op de site van StudentsPlus te kijken (www.studentsplus.nl). Met een landelijk netwerk van tegen de 40.000 potentiele bijlesgevers, uurtarieven van rond de € 20 en een supersnelle service, is de kans zeer groot dat wij voor je dochter op korte termijn de bijlessen Engels van start kunnen laten gaan. Individuele bijlessen aan huis, door een student is ons succesvolle concept, al bijna 10 jaar!

Op de site kun je ook de reacties van veel ouders en leerlingen lezen (ook uit Gouda!), om een goed beeld van onze dienstverlening te krijgen. Voor meer informatie kun je natuurlijk even bellen (070-2629430) of mailen (info@studentsplus.nl).

Succes met de zoektocht en wellicht kunnen wij voor je dochter mee zoeken!

Met vriendelijke groeten,

StudentsPlus Utrecht, Delft, Den Haag, Rotterdam en Leiden

www.studentsplus.nl

info@studentsplus.nl