Bijles wiskunde en natuurkunde in regio Den Haag door ervaren TU student

• Marvin Ostermann

Sinds 4 jaar geef ik bijles en huiswerkbegeleiding aan scholieren in het voortgezet onderwijs (VMBO/HAVO/VWO) in hoofdzakelijk de vakken wiskunde en natuurkunde. Daarnaast behandelen we ook regelmatig vakken als economie en M&O.

Door mijn opleiding bij de TU Delft (3e jaar Technische Natuurkunde) ben ik nog dagelijks bezig met de natuurkundige en zeker ook de wiskundige principes die je op de middelbare school moet leren beheersen.

Over het algemeen wordt er de voorkeur gegeven aan 1-2 lessen per week van ieder +/- 1 uur waarbij we samen het huiswerk en/of de stof voor de komende toets doornemen en zo op tijd kunnen zien wat precies de knelpunten zijn.

De begeleiding kan naar eigen wens thuis of ergens anders plaatsvinden, bij voorkeur 's avonds van maandag t/m donderdag. Mijn werkgebied beslaat o.a. Den Haag, Poeldijk, Wateringen, Kwintsheul, Delft, Rijswijk, Honselersdijk, Monster, Kijkduin, Scheveningen, Den Hoorn etc. De lessen kosten €15 per uur.

Mocht u nog vragen hebben dan hoor ik het graag!

Met vriendelijke groet,

Marvin Ostermann

P.S.: het is natuurlijk belangrijk dat uw zoon/dochter zelf ook achter de lessen staat. Is dit niet

het geval dan kunnen de lessen niet plaatsvinden.

• Marvin Ostermann

Reacties kunt u hier posten of mailen naar marvinostermann@gmail.com.

• Arjan

Geachte heer Ostermann,

Geeft u dit jaar ook bij les, als het wel geval is kunt u mij even terug mailen? of bellen 0626883579

m.v.g

Arjan