bijles omgeving amsterdam/purmerend/zaandam

• sandra

Ik zoek bijles voor mijn zoon. Hij zit nu in groep 8.

Hij heeft groep 3 overgedaan, omdat hij erge faalangst had. In groep 4 hebben wij hem laten testen en daar kwam uit dat hij een beelddenker was en dat zijn verbale iq veel lager was dan zijn performale iq.

Nu weten we ook waarom het in groep 3 fout ging.

In groep 6 is hij wederom getest, omdat wij als ouders zoiets hadden van er is nog iets meer aan de hand.

En jawel. Hij bleek ADHD te hebben, iets wat wij eigenlijk al jaren dachten. En wat helaas niet in groep 4 naar voren kwam.

Hij krijgt medicatie en daardoor is hij al erg vooruit gegaan en ook qua concentratie.

Zijn entree toets heeft hij vrij laag gemaakt, een lagere score dan verwacht. (24 procent)

Wij denken ( en hebben ook van andere ouders gehoord over hun kinderen) dat zijn klas toch in bepaalde schooljaren achterstand heeft opgebouwd.

En dat door verschillende oorzaken, zoals zieke leraren, zeer grote klas met veel kinderen die extra aandacht vragen.

Kortom wij denken dat de basis van dingen niet is blijven hangen. Hij heeft moeite met spelling en met rekenen (oa procenten,breuken, dec. stelsel)

Wij wonen vlakbij Amsterdam/Purmerend.

Is er iemand die ons en hem kan helpen met bijles?

• StudentsPlus

Beste Sandra,

StudentsPlus Amsterdam (en omstreken) zou zeker iets voor je zoon kunnen betekenen! Individuele bijlessen aan huis, door een universitaire student, ook voor groep 8 leerlingen.

In de organisatie zijn twee pedagogen werkzaam die onze bijlesgevers bijstaan op pedagogisch en didactisch gebied en die ook veel kennis en kunde in huis hebben om leerlingen met ADHD te ondersteunen.

Voor meer informatie, verwijzen wij graag eerste naar onze website, specifiek voor jou(w) zoon naar www.studentsplus.nl/bijles/amsterdam/basischool

Direct contact opnemen kan via info@studentsplus.nl of via 070-2629 430

Wellicht kan StudentsPlus met je mee zoeken naar een geschikte bijlesgever voor je zoon!

Met vriendelijke groet,

StudentsPlus

www.studentsplus.nl

info@studentsplus.nl

• Happy Homework

Beste Sandra,

Misschien is het een optie om de begeleiding thuis te laten plaatsvinden?

Happy Homework is gevestigd in Velsen, maar biedt ook begeleiding en bijles op veel gebieden aan op locatie. Dus bijvoorbeeld bij jou thuis.

Kijk anders even op onze site: www.happyhomework.nl

Wij hebben de kennis in huis om jouw zoon goed te helpen en begeleiden. Wij hebben namelijk een leerlingbegeleider in dienst, die ook werkzaam is op een school. Hij weet hoe om te gaan met kinderen met faalangst en ADHD. Hierdoor krijgt jouw zoon beter de mogelijkheid om te gaan presteren.

Mocht je vragen hebben, dan kun je altijd even mailen: info@happyhomework.nl

Met vriendelijke groet,

Rene Schotvanger

Happy Homework

• roed

Beste Sandra,

Ik ben gepensioneerd leraar.

Wellicht kan ik helpen?

Mijn gegevens zijn:

tel: 06 452 73 530 of 020 6970 857

email: roed.jhinkoe.rai@live.nl

Met vriendelijke groeten,

Roed

• Sandra

Hoi Roed,

Ik kreeg geen berichten meer door en lees dit nu pas. :-(

Ondertussen heeft mijn zoon de cito gedaan en helaas ook niet goed gemaakt. En vooral het rekenen is heel slecht gemaakt. Het hangt er nu om of hij naar VMBO-T kan.

Zijn leraar heeft hem we, dat advies gegeven omdat hij denkt dat hij het wel kan als hij de de goede begeleiding krijgt.

Uit zijn rapporten komt ook duidelijk naar voren dat rekenen zijn zwakste punt is.

Geef u nog bijles? En waar woont u? Dt ivm het brengen enzo..

Groetjes sandra

• StudentsPlus

Dag Sandra,

als je nog zoekende bent naar huiswerkbegeleiding bij jou thuis (dus geen gebreng en zo!), kijk dan zeker op www.studentsplus.nl

Ook in Purmerend, Zaandam, Landsmeer, Buiksloot, Zaandijk en omstreken hebben wij een groot bestand van enthousiaste studentbegeleiders. Uurtarieven rond de € 20, afhankelijk van hoeveel uur je voor je zoon nodig denkt te hebben.

Meer weten? Als het 'Gratis Informatiepakket' aanvraagt via www.studentsplus.nl (blauwe button, bovenaan), krijg je direct meer informatie per e-mail, waaronder ons tarievenoverzicht. Ook bieden we je de mogelijkheid om je zoon online in te schrijven (kosteloos), waarna wij speciaal voor jou een zoektocht kunnen starten.

Met vriendelijke groeten,

StudentsPlus Amsterdam (en omstreken)

www.studentsplus.nl

info@studentsplus.nl

0900 55555 22 (15cpm)