Als onderwijskundige en psycholoog (v) met veel ervaring als (bijles) docente, coaching van kinderen/jongeren met o.a. faalangst en sociale moeilijkheden en vakdocent Engels op alle niveaus (native speaker), zou ik het erg leuk vinden om uw kind bijles te geven en/of te coachen.
Ik geef o.a. bijlessen wiskunde, Engels en biologie op alle niveaus, m.u.v. wiskunde. Dit geef ik t/m 4 VWO.
Ook geef ik bijles/begeleiding aan kinderen die op de basisschool of op het speciaal onderwijs zitten (autisme, AD(H)D, leerstoornissen)
Daarnaast geef ik faalangstreductietraining, remedial teaching en sociale (angst) coaching waarbij de eindresultaten bijzonder goed zijn. (Recensies en ervaringen van vorige cliënten zijn op te vragen, indien hier meer interesse voor is.)
In principe geef ik bij voorkeur lessen bij mij thuis in Zeist, maar indien de afstand niet al te groot is, zou ik ook eventueel bij u les kunnen geven (Zeist, De Bilt, Bilthoven, Driebergen of Utrecht). Een kennismakingsgesprek is gratis en vrijblijvend.
Ik ben bereikbaar via de e-mail op coaching.training.123@gmail.com. U ontvangt vrijwel altijd binnen 1 dag een reactie.