Bijles Engels omgeving Utrecht, De Meern, Nieuwegein

  • David

    Hallo!

    Ik ben een native speaker docent Engels met ruime kennis van en werkervaring met lesgeving zowel onderbouw als bovenbouw. Ik verzorg Engelse les aan de hogeschool van Breda and Amsterdam. Ik bied mijn diensten aan iedereen die beter willen schrijven en spreken. Ook grammatica, zinopbouw, woordkeuze. Ook voorbereiding voor examen en alle soorten toetsen. Ik woon in De Meern en ga altijd langs bij de leerling. De lessen zijn in avonduren, maar af en toe ben ik ook door de week of in de weekeinden beschikbaar.

    Graag hoor ik als u interesse hebt.

    Met vriedenlijke groet,

    David

  • Anita Looman

    Beste David,

    Wij zijn op zoek voor mijn zoon naar iemand die hem bijles Engels kan geven. Leon is 14, zit in 3 Mavo en heeft dyslexie.

    Graag hoor ik welke tijd je zou kunnen (wekelijks) en wat de kosten zijn. Wij wonen in De Meern.

    Met vriendelijke groet,

    Anita

  • StudentsPlus

    Geachte mevrouw Loman, beste Anita,

    wanneer David geen gelegenheid zou hebben om Leon te helpen met Engels, kijk dan vooral ook even op www.studentsplus.nl

    Al bijna 10 jaar zetten wij universitaire studenten in om in een 1-op-1 situatie, aan huis bijlessen te geven. Lees de reacties van andere ouders en leerlingen, onder het kopje Reacties. Onze uurtarieven liggen rond de € 20

    Meer weten? Vraag het Gratis Informatiepakket aan of neem direct contact met ons op via info@studentsplus.nl

    Succes en wellicht tot snel!

    Groeten,

    StudentsPlus Utrecht

    www.studentsplus.nl

    info@studentsplus.nl

  • DeniseJansen

    Beste David,

    Ik ben op zoek naar bijles of cursus Engels. Mijn basis is erg beperkt en ben dus beginner (woordenschat, grammatica etc). Hoe gaat u te werk en is het mogelijk in Utrecht bijles te volgen? En wat is uw tarief?

    Met vriendelijke groet,

    Denise Jansen

  • Cathy Hansen

    Beste David,

    Graag willen wij weten of je nog Engels bijles geeft.

    Wij wonen in De Meern en het gaat om bijles MBO.

    Tevens zouden wij uiteraard de kosten willen weten.

    Met vriendelijke groet,

    Cathy Hansen

  • J. Hicks

    Beste David,

    Wij zijn opzoek naar extra ondersteuning Engels voor onze zoon van 15 jaar, hij zit in 3 VWO.

    Wij denken aan ongeveer 1 tot 2 uur per week.

    Wat zijn de mogelijkheden en tarieven?

    Ik hoor het graag.

    Met vriendelijke groet,

    J. Hicks

    030-6055690/ 06-43981806