Bijles Wiskunde & Natuurkunde aangeboden omgeving Amsterdam

• www.drbeta.nl

Beste,

Ik geef bijles in de vakken Wiskunde & Natuurkunde. Graag wil ik mijn diensten aanbieden aan studenten en leerlingen van het VMBO, HAVO en VWO in de omgeving Amsterdam. Voor bijles buiten Amsterdam zet ik geregeld skype in wat ook een prima en effectieve manier is van werken.

De bijlessen worden verzorgd bij u thuis, op school of in de openbare bibliotheek. Verder heb ik een ruime ervaring in het geven van bijlessen en krijg ik hiervoor veel waardering en positieve referenties terug.

Heeft u, of uw zoon/dochter bijles nodig van een vaardig persoon in Natuurkunde en Scheikunde, bel of mail dan op het volgende nummer 06-18318199 of op het e-mailadres drbeta@live.nl Kijk even op de website www.drbeta.nl voor een introductievideo.

Mvg,

Dr. Beta

• Lez Febcom

Geachte heer/mevrouw,

Ik zie dat u bijles en huiswerkbegeleiding aanbiedt. Mijn site http://www.huiswerkenstudiebegeleiding.net staat voor de zoekwoorden bijles en huiswerkbegeleiding voor meerdere plaatsen in de regio Amsterdam en omgeving op pagina 1 van Google.

Hieronder enkele zoekwoorden waarvoor mijn site op pagina 1 van Google staat:

Huiswerkbegeleiding Amstelveen

Huiswerkbegeleiding Duivendrecht

Huiswerkbegeleiding Diemen

Huiswerkbegeleiding Amsterdam zuid oost

Huiswerkbegeleiding Landsmeer

Bijles Amsterdam-Zuidoost

Bijles Diemen

Bijles Duivendrecht

Bijles Landsmeer

Bijles Amstelveen

Bijles Landsmeer

( U kunt de pagina 1 positie controleren door bovenstaande zoekwoorden in Google in te typen)

Graag zou ik met u in contact willen komen om u te laten zien hoe u in Amsterdam en omgeving een dominante positie in Google voor de zoekwoorden bijles en huiswerkbegeleiding kan innemen en zodoende uw bedrijf makkelijker vindbaar maakt op het internet.

Indien u hierin geïnteresseerd bent dan kunt u telefonisch contact met mij opnemen op het nummer 0644742477 of mailen naar

febcominternetbusiness@gmail.com

http://www.huiswerkenstudiebegeleiding.net