Bijles wiskunde omgeving Den Haag aangeboden!

  • iris

    Beste Sheila,

    Mijn dochter Demi (16jr) zit op het Segbroek College in Den Haag 4VWO en heeft enorme moeite met wiskunde A.

    Wij hebben het eigenlijk al veel te lang aangekeken (dit op advies van haar wiskunde leraar) waardoor zitten blijven niet is uitgesloten .

    Op zeer kort termijn hebben wij daarom hulp nodig, zou je ons alsjeblieft kunnen helpen?

    Graag hoor ik zo snel mogelijk van je.

    Je kan mij per mail: icristofoli@live.nl of mobiel: 06-11167102 bereiken.

    Hopelijk tot snel,

    Met vriendelijke groet,

    Iris

  • StudentsPlus

    Beste Iris,

    mocht je er om wat voor reden dan ook met Sheila niet uitkomen voor de wiskunde A bijlessen voor Demi, kijk dan zeker ook op de site van StudentsPlus Den Haag! Met een bestand van enkele honderden studenten in de Haagse regio, kunnen wij in de regel binnen enkele werkdagen het resultaat van onze zoektocht geven.

    Onze uurtarieven liggen rond de € 20 en Demi kan vervolgens zelf bepalen met hoeveel uur ze wil beginnen en ook zelf de concrete afspraken met de student maken. Wij nemen verder het administratieve gedeelte voor onze rekening.

    De snelste manier om ons de zoektocht te laten starten is om telefonisch contact met ons op te nemen via 070-2629 430, maar mailen kan ook op info@studentsplus.nl

    Op de site kun je ook de ervaringen van ouders en leerlingen vinden die al geholpen zijn door bijles via StudentsPlus, onder het kopje Reacties.

    Hopelijk kunnen wij iets voor Demi betekenen!

    Met vriendelijke groet,

    StudentsPlus Den Haag

    www.studentsplus.nl

    info@studentsplus.nl

    070-2629430

  • Caroline Bovee

    hallo,

    Ik ben in opleiding tot wiskundeleraar en ik geef bijles op alle niveau's wiskunde op de middelbare school. Ik heb veel ervaring met het geven van wiskundebijles (o.a. bij StudentsPlus en Examencursus Leiden).

    Lestijden voor bijles zijn zeer flexibel en de vergoeding voor de bijles is 20 euro per uur.

    Interesse? Neem dan contact op via cbovee@gmail.com

  • helen

    Beste Shelia,

    Mijn zoon heeft in Engeland een paar jaar op een middelbare school gezeten, inmiddels wonen wij weer in Nederland en hij wil naar de MBO,

    bij zijn intake gesprek blijkt zijn kennis (op wiskunde Nederlandse begrippen) minder dan de school willen,

    wel hebben toe gegeven dat hopelijk via steun les/bijles binnen nu en september minimaal kunnen helpen.

    Het gaat om mijn zoon, Jake hij spreekt zowel Nederlands als Engels.

    Hij is momenteel thuis en kan bijna altijd les nemen, wel werkt hij bij Albert Heijn in de avonduren.

    Kan je mij adviseren hierover en ook de kosten.

    Groet Helen.

  • StudentsPlus

    Beste Helen,

    wanneer je er met Sheila om wat voor reden ook niet uitkomt, voor de benodigde hulp voor je zoon Jake, dan is het zeker niet onverstandig om eens te kijken of StudentsPlus iets voor je kan betekenen! Met een landelijk bestand van ruim 30.000 studenten, bestaat de kans dat wij op korte termijn tot aan september de gevraagde wiskundehulp kunnen bieden. Zie onze website voor wat meer informatie en om een informatiepakket aan te vragen. Onze uurtarieven liggen zo rond de € 20,-.

    Op onze site tref je ook veel reacties van ouders en leerlingen aan, die hun ervaringen met StudentsPlus willen delen.

    Mocht je meer informatie willen, is de snelste manier om contact met ons op te nemen, via 070-2629 430 of via info@studentsplus.nl

    Vriendelijke groeten,

    StudentsPlus Den Haag

    070-2629 430

    info@studentsplus.nl

    www.studentsplus.nl/bijles/denhaag/wiskunde

  • Judith

    Hi,

    Mijn dochter heeft steunles wiskunde voor het havo klas 2 nodig.

    Kun je mij aub een email vezenden als je nog steunles kan geven?

    gr, Judith

  • shei-laa@hotmail.com

    Dat kan Judith,

    Ik heb alleen geen e-mailadres van je.

    Mij kun je mailen op shei-laa@hotmail.com.

    Groetjes,

    Sheila

  • Eva berkman

    Hallo,

    Ik ben eva Berkman en ik zou graag wiskunde bijles willen hebben. Ik zit in 2 VWO nu en ik woon in Scheveningen.

    Ik zou graag meerdere informatie willen krijgen.

    Gr. Eva;)

  • shei-laa@hotmail.com

    Hai Eva,

    Dat kan,

    Je kunt je vragen mailen naar shei-laa@hotmail.com

    Groetjes!

  • r. ruygrok

    hai Sheila,

    heb je nog een uurtje per week over voor mijn dochter?

    en in welke omgeving van den haag zit je.

    groetjes R. Ruygrok

    06-10908510