Bijles wiskunde omgeving Den Haag aangeboden!

  • Sheila

    Studente aan de Haagse Hogeschool biedt bijles aan!

    Ik werk al 2 jaar voor een bijles instituut, en heb hier dan ook al veel ervaring opgedaan.

    Ik geef zowel 1 op 1 bijles als in groepjes.

    Ik geef 2 dagen per week bijles wiskunde op een middelbare school in Den Haag,

    verder geef ik 1x in de week wiskunde bijles aan een 2ejaars student aan de HHS,

    en ook nog 1x in de week huiswerkbegeleding aan een meisje uit groep 7.

    Ik heb nog wat uurtjes over, dus zou jou ook wel willen helpen!

    Wat is er mogelijk?

    - Bijles, zowel 1 op 1 als met 2 of 3;

    - Examentraining;

    - Huiswerkbegeleiding.

    Prijzen:

    1, 2 en 3 vmbo, havo en vwo : 12,50

    4 vmbo: 15,00

    4 en 5 havo en vwo: 17,50

    Groetjes,

    Sheila

  • Marian

    Hoi Sheila,

    Mijn zoon van 14 jaar zit in 2 HAVO en staat inmiddels een 2 voor wiskunde. Hij vindt wiskunde moeilijk maar ook speelt mee dat hij blokkeert: denkt al van te voren dat hij het niet begrijpt en scoort daardoor nog slechter. Dus ik zoek bijles!

    Zou je mij willen bellen? 06 57703058? Als je mij niet kunt bereiken graag Frank ( = vader Milan) bellen: 06 41490678

    Groet Marian ( = moeder Milan)

  • StudentsPlus

    Beste Marian,

    mocht u er met Sheila niet uitkomen voor de benodigde bijlessen wiskunde voor Milan, neem dan vooral ook een kijkje op de website van StudentsPlus Den Haag! Met een landelijk netwerk van 30.000 studenten, is de kans groot dat wij op zeer korte termijn een enthousiaste student kunnen vinden voor Milan. Onze uurtarieven liggen zo rond de € 20,- en zijn afhankelijk van het benodigde aantal uur per maand. Hiervoor maakt u als klant van StudentsPlus gebruik van het netwerk (continuiteit) van studenten en kunt u altijd terugvallen op een ervaren organisatie (ruim 8 jaar ervaring).

    De snelste manier is om contact met ons op te nemen, via 070-2629 430 of via info@studentsplus.nl

    Met vriendelijke groeten,

    StudentsPlus Den Haag, hét bureau voor individuele bijlessen in Den Haag en omstreken!

  • Aveloo

    Beste Sheila,

    Mijn zoon heeft hulp nodig voor wiskunde b en hij zit op 4 havo en hij is 15 jaar. Graag meer informatie. locatie tijdens etc.

    mijn tel:0624947661

    Met vriendelijke groeten

    Aveloo

  • Fenna Mossinkoff

    Hallo Sheila,

    Ik zou heel graag wiskunde bijles krijgen, ik zit in 4VWO en doe wiskunde A.

    Graag hoor ik van je, ik zou zo snel mogelijk willen beginnen!

    Je kunt me bereiken op mijn email, fennamossinkoff@hotmail.com

    Groetjes,

    Fenna Mossinkoff

  • StudentsPlus

    Beste Fenna,

    Stel dat het met Sheila niet lukt, voor jouw bijlessen wiskunde A, neem dan vooral ook een kijkje op de website van StudentsPlus Den Haag! Met een landelijk netwerk van 30.000 studenten, is de kans groot dat wij op zeer korte termijn een enthousiaste student voor je kunnen vinden. Onze uurtarieven liggen zo rond de € 20,- en zijn afhankelijk van het benodigde aantal uur per maand. Hiervoor maak jij als klant van StudentsPlus gebruik van het netwerk (continuiteit) van studenten en kan je altijd terugvallen op een ervaren organisatie (ruim 8 jaar ervaring). Op onze site vindt je ook veel reacties van leerlingen en ouders die je zijn voorgegaan!

    De snelste manier is om contact met ons op te nemen, via 070-2629 430 of via info@studentsplus.nl

    Met vriendelijke groeten,

    StudentsPlus Den Haag, hét bureau voor individuele bijlessen in Den Haag en omstreken!

  • Rida

    Beste Sheila

    Ik zit in de 1ste klas op het niveau havo/vwo en ik heb aanstaande vrijdag een wiskunde proefwerk en begrijp er niks van.

    Dus ik vroeg me af of u me vandaag of morgen kunt helpen.

    Wilt u me z.s.m terug mailen?

    Groetjes Rida

  • Jaimy frederiks

    Hallo Shella,

    Wij zijn twee 5 havo studenten die dringend in de komende 2 weken een aantal uurtjes bijles nodig hebben voor wiskundeA voor ons eindexamen! Wil jij mij aub zo snel mogelijk mailen als je hier tijd voor hebt!

    Groetjes Jaimy en Sirine

  • Claire Verbeek

    Hoi, hierbij een vraag voor bijles wiskunde bruglas havo/vwo op korte temijn voor onze dochter.

    wij wonen in Rijswijk

    06-2428 2114

  • StudentsPlus

    Geachte mevrouw Verbeek, beste Claire,

    mocht u er eventueel met Sheila niet uitkomen (bijvoorbeeld ivm beschikbaarheid) voor de bijlessen wiskunde, dan kan het zeker lonen om even via StudentsPlus op zoek te gaan! Met een landelijk netwerk van ruim 33000 studenten, is de kans zeker aanwezig dat wij ook in Rijswijk (zh) een geschikte bijlesgever voor uw dochter kunnen vinden.

    Op onze website (www.studentsplus.nl) treft u onder het kopje Reacties de ervaringen van leerlingen en van ouders die reeds ervaring met StudentsPlus hebben. Vanuit onze vestiging in Den Haag beschikken wij ook over een bestand van enthousiaste studenten, wat wij voor uw dochter kunnen aanspreken. Onze uurtarieven zijn afhankelijk van het benodigde aantal uur per maand, maar liggen rond de € 20,-

    Gezien het feit dat u op korte termijn op zoek bent, zou de snelste manier zijn om even contact met ons op te nemen, via 070-2629 430 of per e-mail via info@studentsplus.nl

    Succes met de zoektocht en wellicht kunnen wij u, maar bovenal uw dochter van dienst zijn!

    Vriendelijk groetend,

    StudentsPlus Den Haag

    www.studentsplus.nl

    info@studentsplus.nl

    070 - 2629 430