Bijles wiskunde omgeving Den Haag aangeboden!

  • Sheila

    Studente aan de Haagse Hogeschool biedt bijles aan!

    Ik werk al 2 jaar voor een bijles instituut, en heb hier dan ook al veel ervaring opgedaan.

    Ik geef zowel 1 op 1 bijles als in groepjes.

    Ik geef 2 dagen per week bijles wiskunde op een middelbare school in Den Haag,

    verder geef ik 1x in de week wiskunde bijles aan een 2ejaars student aan de HHS,

    en ook nog 1x in de week huiswerkbegeleding aan een meisje uit groep 7.

    Ik heb nog wat uurtjes over, dus zou jou ook wel willen helpen!

    Wat is er mogelijk?

    - Bijles, zowel 1 op 1 als met 2 of 3;

    - Examentraining;

    - Huiswerkbegeleiding.

    Prijzen:

    1, 2 en 3 vmbo, havo en vwo : 12,50

    4 vmbo: 15,00

    4 en 5 havo en vwo: 17,50

    Groetjes,

    Sheila

  • Marian

    Hoi Sheila,

    Mijn zoon van 14 jaar zit in 2 HAVO en staat inmiddels een 2 voor wiskunde. Hij vindt wiskunde moeilijk maar ook speelt mee dat hij blokkeert: denkt al van te voren dat hij het niet begrijpt en scoort daardoor nog slechter. Dus ik zoek bijles!

    Zou je mij willen bellen? 06 57703058? Als je mij niet kunt bereiken graag Frank ( = vader Milan) bellen: 06 41490678

    Groet Marian ( = moeder Milan)

  • StudentsPlus

    Beste Marian,

    mocht u er met Sheila niet uitkomen voor de benodigde bijlessen wiskunde voor Milan, neem dan vooral ook een kijkje op de website van StudentsPlus Den Haag! Met een landelijk netwerk van 30.000 studenten, is de kans groot dat wij op zeer korte termijn een enthousiaste student kunnen vinden voor Milan. Onze uurtarieven liggen zo rond de € 20,- en zijn afhankelijk van het benodigde aantal uur per maand. Hiervoor maakt u als klant van StudentsPlus gebruik van het netwerk (continuiteit) van studenten en kunt u altijd terugvallen op een ervaren organisatie (ruim 8 jaar ervaring).

    De snelste manier is om contact met ons op te nemen, via 070-2629 430 of via info@studentsplus.nl