Bijles en Huiswerkbegeleiding - Alle vakken, door heel Nederland

• A.S. Donker - BijlesGezocht

Beste (individuele) bijles en/of huiswerkbegeleiding zoekende,

BijlesGezocht staat garant voor kwaliteit in bijles en huiswerkbegeleiding cursussen voor basis en middelbare scholieren (VMBO, HAVO en VWO). Wij staan voor: intensieve begeleiding, werk op maat, flexibiliteit, overzicht, kundige docenten en scherpe prijzen. Tevens worden wij door de KvK erkend als bedrijf voor bijles en huiswerkbegeleiding.

Voor klas 1 t/m 4 van het VMBO (alle richtingen), klas 1 t/m 5 HAVO (alle profielen) en klas 1 t/m 6 van het VWO (zowel Atheneum als Gymnasium, alle profielen) bieden wij zowel huiswerkbegeleiding als bijles. Het is een feit dat de kans op slagen, dan wel het behalen van betere resultaten, met begeleiding een stuk hoger ligt.

Waar o.a op getraind kan worden zijn de vakken: Nederlands, Engels, Duits, Spaans, Latijn, Grieks, aardrijkskunde, geschiedenis, economie, M&O, wiskunde, scheikunde, natuurkunde, biologie en maatschappijleer.

BijlesGezocht is actief in de regio's: Almere, Amsterdam, Den Haag, Groningen, Rotterdam en Utrecht.

Bekijk de website van BijlesGezocht voor meer informatie. Inschrijven voor bijles is ook mogelijk op onze site en te allen tijde gratis!

Wij hopen u spoedig te kunnen helpen.

Vriendelijke groet,

Het team van BijlesGezocht

KvK-nummer: 51581426

www.bijlesgezocht.nl

info@bijlesgezocht.nl

06-38544517

• Esma

Hoi,

Ben voor mijn dochter op zoek naar bijles voor alle vakken,ze zit in klas 3 van het vmbo tl.En loopt toetsen achter,zou je haar kunnen helpen,Woon zelf in utrecht overvecht,heb liever bijles bij mijn thuis.graag hoor ik het.

Groetjes,

Esma

• StudentsPlus

Beste Esma,

Als je nog op zoek bent voor je dochter, neem dan ook gerust contact met StudentsPlus Utrecht op, via 070-2629 430 of via info@studentsplus.nl Via deze link komt u op onze website, voor uitgebreide informatie.

Onze uurtarieven liggen rond de € 20 en zijn afhankelijk van het benodigde aantal uren. Doordat wij een enorm landelijk netwerk hebben (zeker in Utrecht en omstreken) kunnen wij vaak op zeer korte termijn een bijlesgever vinden, die in de regel ook altijd aan huis komt.

Vriendelijke groet,

StudentsPlus Utrecht, hét bureau voor individuele bijlessen!