bijles nodig? Frans, Duits & wiskunde(en rekenen)

• bijles

Ik ben een 16jarige 4vwo leerling die goed in Frans, Duits en wiskunde is. Daarom wil ik leerlingen die met deze vakken moeite hebben graag een handje helpen. Ik heb al erg veel ervaring met bijles geven.

Ik geef bijles aan derde, tweede, eerste klassers en aan basisschool leerlingen die moeite hebben met rekenen. Het liefste geef ik bijles aan leerlingen die in Huizen wonen.

Ik heb niet een bepaalde prijs in gedachte en ik denk dat we daar samen wel uit komen.

Dus mocht je moeite hebben met deze vakken dan help ik je graag.

Voor meer informatie kun je me gerust mailen naar: bijlesinHuizen@gmail.com.

• Jeannine Butzelaar

Hi,

Wij wonen in Huizen .

Mijn zoon is niet goed in frans en mijn dochter niet goed in wiskunde .

Wat zijn de opties .

1 x per week ieder een uur ?

Groet Jeannine

• StudentsPlus

Beste Jeannine,

wanneer u er niet uitkomt, voor de bijlessen Frans voor uw zoon en de bijlessen wiskunde voor uw dochter, dan kan het zeker lonen om contact met StudentsPlus op te nemen! Met een landelijk netwerk van inmiddels ruim 30.000 studenten, bieden wij een zeer snelle service en ruim 8 jaar ervaring in het koppelen van studenten aan leerlingen. Onze website (www.studentsplus.nl) is verder ook zeer informatief, maar omwille van de snelheid is contact opnemen via 070-2629 430 of via info@studentsplus.nl wellicht het snelste.

In Huizen is ons netwerk van studenten minder groot dan bijvoorbeeld in Amsterdam en Utrecht, maar een zoektocht kan zeker succesvol zijn.

Onze uurtarieven liggen zo rond de € 20,- en zijn afhankelijk van het benodigde aantal uur bijles per maand. Combinaties vanwege uw twee kinderen zijn zeker mogelijk.

Met vriendelijke groeten,

StudentsPlus, hét bureau voor individuele bijlessen!