Student gezocht voor studiebegeleiding havo/vwo Putten (GLD)

• Andrea

Wij zijn op zoek naar een inspirerende en eigentijdse student die onze kinderen kan helpen

bij het plannen en maken van huiswerk. Ben je veelzijdig en kan je goed overweg met

competentie gericht en thematisch onderwijs, dan vind je het misschien een uitdaging

om bij ons te komen werken. Onze kinderen hebben niet echt grote moeite met leren,

maar hebben wel hulp nodig bij het plannen en efficient maken van huiswerk. Naast de

huiswerkbegeleiding hebben we ook nog een zoontje van negen die er naar uit kijkt om

engels te leren. Kun je op donderdag van 15.30 uur tot en met 18.30 uur tijd vrij maken?

Stuur ons dan een mailtje! v.v.bemmel@planet.nl

• StudentsPlus

Geachte heer, mevrouw Van Bemmel,

Naar aanleiding van uw oproep zou ik graag over StudentsPlus willen informeren. Met een landelijk studentennetwerk van inmiddels ruim 28.000 studenten die zichzelf hebben aangemeld om bijlessen te gaan geven, is de kans aanwezig dat wij ook in Putten en omgeving een geschikte student zouden kunnen inzetten.

Het één en ander is afhankelijk van het benodigde aantal uur per maand (3 uur per week, dus 12 uur per maand?) en de grootte van de groep(en), dus om u een indicatie van onze uurtarieven te kunnen geven, is het wellicht verstandig om hierover (per e-mail?) in contact te komen.

Vorig schooljaar heb ik contact gehad met een huiswerkinstituut in Ermelo, maar vanwege de roosters van een aantal studenten is dit destijds niet rond gekomen. De tijden die u aangeeft (15u30-18u30) zijn in onze ervaring wellicht voor studenten interessant. Mocht u verdere informatie behoeven of vragen hebben, aarzelt u vooral niet om contact met mij op te nemen, via info@studentsplus.nl of 070-2629 430.

Met vriendelijke groet,

StudentsPlus

• Bijles Nederland

Misschien kan http://www.bijlesnederland.nl u helpen met het vinden van bijles voor de leerling.

U kunt op Bijles Nederland gratis een advertentie plaatsen en zoeken naar een geschikte aanbieder.