Bijles exacte vakken gezocht in Hoorn NH

• Jacqueline

Voor onze dochter van 14 zoeken we iemand die haar bijles kan geven in de exacte vakken.

Ze heeft de meeste moeite met Nask, maar ook bij wiskunde, economie, biologie en maatschappijleer kan ze wel wat ondersteuning gebruiken.

Het zou ook fijn zijn als u enige huiswerkbegeleiding zou kunnen geven.

Onze dochter zit op het VMBO, 3e jaar gemengde leerweg.

Wij hopen op een reactie.

Groeten Jacqueline

• BijlesGezocht

Beste Jacqueline,

Mogelijk heb ik een huiswerkbegeleider voor u in de buurt. Kunt u mij een e-mail sturen met uw adres en telefoonnummer, dan kan ik mijn docenten inlichten.

Voor meer informatie kunt u altijd terecht op www.bijlesgezocht.nl.

Ik hoop u snel van dienst te zijn.

Vriendelijke groet,

A.S. Donker

www.bijlesgezocht.nl

info@bijlesgezocht.nl

06-38544517 (10:00-22:00)

• Bijles Nederland

Misschien kan http://www.bijlesnederland.nl u helpen met het vinden van bijles voor uw dochter.

U kunt op Bijles Nederland gratis een advertentie plaatsen en zoeken naar een geschikte aanbieder.

• Huiswerkinstituut Hoorn

Beste Jacqueline,

Bent u al voorzien? Uw advertentie is niet zo jong meer maar staat nog altijd online. Huiswerkinstituut Hoorn biedt zowel huiswerkbegeleiding als bijlessen in Hoorn. Het instituut is centraal gelegen, dicht bij de meeste scholen. Kijk voor informatie op www.huiswerkstituuthoorn.nl

Vriendelijke groet,

drs. R. Schaap

Huiswerkinstituut Hoorn

• Willemijn

Beste heer/ mevrouw,

Ik zit momenteel op het MBO niveau 4 en ik ben opzoek naar bijles in het vak recht. Kunt u mij hier mij misschien helpen of iemand die u kent?

met vriendelijke groet,

Willemijn Reitsma