Ik ben op zoek naar iemand die mijn dochter kan helpen bij bovenstaande vakken. Zij heeft vorig jaar VMBO examen gedaan en heeft moeite om aan te pikken bij bovenstaande vakken. Helaas gaat e.e.a. boven mijn pet! Ik hoor het graag
Misschien kan http://www.bijlesnederland.nl u helpen met het vinden van bijles voor uw dochter.
U kunt op Bijles Nederland gratis een advertentie plaatsen en zoeken naar een geschikte aanbieder.
Geachte heer of mevrouw Rotteveel,
mocht u nog op zoek zijn naar iemand om uw dochter te helpen met haar economie en M&O, kijk dan ook eens op onze website; www.studentsplus.nl
De insteek van StudentsPlus is altijd om bij de leerling thuis de bijlessen te verzorgen. Vanzelfsprekend is dit wel enigszins afhankelijk van de beschikbare studenten in de woonplaats. Onze uurtarieven zijn afhankelijk van het benodigde aantal uur per maand, maar liggen zo rond de € 20,-.
Op onze site treft u ook een ruim aantal reacties van leerlingen en ouders, die hun ervaringen met StudentsPlus willen delen.
Als u verder vragen heeft of meer informatie wilt, kunt u ons op maandag t/m vrijdag tussen 9u00 en 17u00 bellen via 070-2629430 en daarbuiten via 0900-55555 22 (15cpm). Mailen kan natuurlijk ook, via info@studentsplus.nl
Vriendelijke groeten,
StudentsPlus, het bureau voor individuele bijlessen en huiswerkbegeleiding
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?