De Huiswerkclub Haarlem, Bloemendaal en Amsterdam

• De Huiswerkclub

De Huiswerkclub Haarlem, Bloemendaal en Amsterdam

Gepost door: De Huiswerkclub ()

Datum: 23 oktober 2010 16:46

De Huiswerkclub is er voor huiswerkbegeleiding en bijlessen voor leerlingen uit het voortgezet onderwijs (alle niveau's) en basisschoolleerlingen.

De Huiswerkclub heeft zich nu ook uitgebreid met een vestiging in Bloemendaal en Amsterdam.

Ook op deze locaties is de opzet hetzelfde. Een huiselijke setting, groepjes van maximaal 6 leerlingen, 2 begeleiders (1 op de groep en 1 op de achtergrond), dagelijkse rapportage's etc.

Dus compact en professioneel…en natuurlijk gezellig. Want school moet ook leuk zijn!

Vriendelijke groet,

De Huiswerkclub

06-2303 0140 voor direct contact of 023-525 9550 (voicemail)

• jan

kan je iets meer info geven over de opzet van de bijles?

Kosten, op locatie of bij iemand thuis etc.

• De Huiswerkclub

Beste Jan,

De kosten zijn afhankelijke van het niveau maar reken vanaf 35 euro per vol uur voor bijles (wij zijn niet de goedkoopste maar proberen wel de beste te zijn).

Op locatie of thuis zijn beide opties.

Vaak raden wij aan eerst op huiswerkbegeleiding te komen. Gezien de groepsgrootte kan er genoeg uitleg geboden worden en voldoende gericht toegewerkt worden naar de SO's en PW in het vak of de vakken waar de leerling zwak in is. Vaak heeft hij/zij hier meer dan genoeg aan.

De huiswerkbegeleiding is goedkoper (ca. 20 euro per uur) en afhankelijk van het aantal uren per week.

Bel anders even met het gegeven nummer als je verder wilt praten.

Groet, Martijn

• Christien in het Veld

Goedemiddag,

Zojuist ook via een andere website deze vragen gesteld maar ik kreeg een foutmeldinh.

Vandaar dat ik nog maar een keer mail.

Mijn zoon van 9 (groep 6) heeft moeite met zowel rekenen als spelling. Voor beide geldt ook dat het tempo erg laag ligt omdat hij concentratieproblemen heeft.

Graag wil ik weten of jullie nog plek voor hem hebben.

Met vr. gr.

Christien in het Veld