Bijles economie of M&O

• Bijles85

Beste scholier, student en/of ouder,

Mocht je moeite hebben met Economie of M&O. Dan kan ik je helpen! Ik geef regelmatig bijles en wil dit graag uitbereiden. Het liefst in de regio Houten. Mocht je interesse hebben schroom niet en mail mij naar bijles85@gmail.com

• Anouk Smorenberg

Hallo,

Ik ben Anouk Smorenberg en ik zit op de Heemlanden in vwo 5

ik heb heel erg veel moeite met economie en dan vooral met alle formules die ik moet gebruiken.

ik ben op zoek naar een goede bijles leraar.

Zou u een beetje informatie (tijden,kosten) willen sturen en vertellen of u nog beschikbaar bent

Anouk Smorenberg

• StudentsPlus

Beste Anouk,

wanneer je er met Bijles85 (?) niet uitkomt voor jouw bijlessen economie, kijk dan zeker ook even op www.studentsplus.nl!

Zeker in Utrecht en omstreken (bijvoorbeeld Houten, Nieuwegein of De Bilt) beschikt StudentsPlus Utrecht over een groot netwerk van enthousiaste studenten! In de regel kunnen wij op korte termijn een geschikte student vinden, die bij jou thuis komt. Hierdoor kun jij zelf met de student afspreken, bijvoorbeeld over hoe laat en hoe vaak! Omdat wij voor iedere leerlingen specifiek op zoek gaan naar een student, hebben wij geen last van wel of geen beschikbaarheid en zeker ook niet van wachtlijsten of wachttijden.

Onze uurtarieven liggen zo rond de € 20 en zijn afhankelijk van het aantal uur per maand wat jij nodig denkt te hebben!

De snelste manier om het voor jou te regelen, is om contact met ons op te nemen via 070-2629 430 of via info@studentsplus.nl

Groeten,

StudentsPlus Utrecht, hét bureau voor individuele bijlessen en huiswerkbegeleiding!