Bijles economie aangeboden, omgeving Amsterdam

  • Jade

    Hallo,

    Ik ben tweedejaars studente aan de UvA en naast mijn studie geef ik examentrainingen economie in Leiden. Aangezien deze examencursussen alleen in het voorjaar plaatsvinden, leek het me leuk en nuttig om de rest van het jaar ook bijles economie te geven. Zodoende ben ik opzoek naar leerlingen (voornamelijk Havo-5 en VWO-6, maar andere mag natuurlijk ook) die hulp kunnen gebruiken bij het vak economie en in de omgeving Amstelveen / Amsterdam wonen.

    De tijden, frequentie, locatie en kosten zijn allemaal bespreekbaar.

    Ik hoor het graag indien u interesse heeft!

    Met vriendelijke groeten,

    Jade

  • JOhn

    Hallo Jade,

    Ik ben op zoek naar iemand die mijn dochter die in HAVO 5 zit bijles economie kan geven.

    Het is van belang dat de lessen z.s.m. kunnen beginnen. Momenteel staat ze nog 5,5 in totaal, maar haar laatste toest haalde zij een 3,6 die voor 40% meetelt.

    Deze toets gaat zij herkansen en hopelijk valt hier nog wat aan te verbeteren en ook voor eventueel met begeleiding van de rest van het jaar (examenvoorbereiding).

    Heb jij hiervoor nog tijd en wat zijj de kosten die je rekent per uur?

    Zou je contact met mij kunnen opnemen of mij jouw tel.nr. door sms, dan kan ik contact opnemen met jou,

    HIERBIJ NOG EVEN MIJN tel.nr. 06-29072599

    Met vriendelijke groet,

    John

  • StudentsPlus

    Beste John,

    mocht je er -om wat voor reden dan ook- uiteindelijk niet uitkomen met Jade (bijv. beschikbaarheid), houdt dan StudentsPlus Amsterdam in het achterhoofd. Met enkele honderden studenten in de Amsterdamse regio, kunnen wij ook voor economie op 5 havo niveau waarschijnlijk op zeer korte termijn een geschikte bijlesgever voor je dochter vinden. Onze uurtarieven zijn afhankelijk van het benodigde aantal uur per maand, maar liggen tussen de € 21 en € 18, waarbij het aantal uur maandelijks aanpasbaar is.

    Voor meer informatie verwijzen wij graag naar onze website, maar je kunt ook direct contact opnemen via info@studentsplus.nl of telefonisch via 070-2629430 (ma-vr 8u30-17u00).

    Vriendelijke groeten,

    StudentsPlus Amsterdam, hét bureau in Amsterdam en omgeving voor individuele bijlessen en huiswerkbegeleiding!

  • Tanja van Prattenburg

    Beste Jade,

    Ik ben opzoek naar iemand die mijn zoon 3 HAVO bijles economie kan geven bij ons thuis (Amsterdam-Nieuw Sloten)

    Groet,

    Tanja van Prattenburg

  • Geert van Hoogen

    Hi Jade,

    Ik zag je bericht en we zoeken bijles economie voor dochter, 5-Havo. Zouden we even contact kunnen hebben?

    Groet,

    Geert van Hoogen

    Gvhoogen@planet.nl

    (Amsterdam)

  • Marijke Evers

    Dag Jade,

    Hoewel je bericht al wat ouder is wil ik toch nog graag even reageren.

    Ik ben met spoed op zoek naar bijles economie voor mijn dochter Ingeborg, klas 6 gymnasium, die onlangs haar SE heel slecht gemaakt heeft en dit binnenkort gaat herkansen. Daarvoor dus een soort van “spoed”bijles, en verder het jaar door . Ze heeft afgelopen voorjaar in Leiden de examencursus economie gedaan, die haar erg geholpen heeft, maar helaas waren de overige resultaten niet goed genoeg om haar te laten slagen.

    Jij zou de ideale bijlesdocent kunnen zijn voor haar.

    Zou je snel kunnen reageren, dat zou heel fijn zijn.

    met vriendelijke groet,

    Marijke Evers

    moeder van Ingeborg

  • Jerilda Braams

    Hoi Jade,

    Ik ben Jerilda en ik schrijf namens mezelf en een vriendin. Wij zitten allebei in havo 5 en zijn super slecht in economie. Onze cijfers zijn echt dramatisch slecht dit jaar. Daarom hebben wij er toch voor gekozen om hulp in te schakelen om dit schooljaar te kunnen halen. Neem alsjeblieft zo snel mogelijk contact met ons op je kan ons mailen of mij bereiken op dit nummer vanaf 16uur 0612054125. Laat asljeblieft zo snel mogelijk van je horen, zodat als het niet lukt we snel nog iemand anders kunnen vinden.

    groetjes,

    Jerilda en Larissa

  • Ricardo

    Hallo Jade,

    morgen maandag heeft onze dochter (15, VMBO 4de klas) een toets economie. gaat niet goed. Kun je vanmiddag/vanavond een lesje geven?

    Groet Ricardo

    06 22444520