Bijles economie aangeboden, omgeving Amsterdam

  • Jade

    Hallo,

    Ik ben tweedejaars studente aan de UvA en naast mijn studie geef ik examentrainingen economie in Leiden. Aangezien deze examencursussen alleen in het voorjaar plaatsvinden, leek het me leuk en nuttig om de rest van het jaar ook bijles economie te geven. Zodoende ben ik opzoek naar leerlingen (voornamelijk Havo-5 en VWO-6, maar andere mag natuurlijk ook) die hulp kunnen gebruiken bij het vak economie en in de omgeving Amstelveen / Amsterdam wonen.

    De tijden, frequentie, locatie en kosten zijn allemaal bespreekbaar.

    Ik hoor het graag indien u interesse heeft!

    Met vriendelijke groeten,

    Jade

  • JOhn

    Hallo Jade,

    Ik ben op zoek naar iemand die mijn dochter die in HAVO 5 zit bijles economie kan geven.

    Het is van belang dat de lessen z.s.m. kunnen beginnen. Momenteel staat ze nog 5,5 in totaal, maar haar laatste toest haalde zij een 3,6 die voor 40% meetelt.

    Deze toets gaat zij herkansen en hopelijk valt hier nog wat aan te verbeteren en ook voor eventueel met begeleiding van de rest van het jaar (examenvoorbereiding).

    Heb jij hiervoor nog tijd en wat zijj de kosten die je rekent per uur?

    Zou je contact met mij kunnen opnemen of mij jouw tel.nr. door sms, dan kan ik contact opnemen met jou,

    HIERBIJ NOG EVEN MIJN tel.nr. 06-29072599

    Met vriendelijke groet,

    John

  • StudentsPlus

    Beste John,

    mocht je er -om wat voor reden dan ook- uiteindelijk niet uitkomen met Jade (bijv. beschikbaarheid), houdt dan StudentsPlus Amsterdam in het achterhoofd. Met enkele honderden studenten in de Amsterdamse regio, kunnen wij ook voor economie op 5 havo niveau waarschijnlijk op zeer korte termijn een geschikte bijlesgever voor je dochter vinden. Onze uurtarieven zijn afhankelijk van het benodigde aantal uur per maand, maar liggen tussen de € 21 en € 18, waarbij het aantal uur maandelijks aanpasbaar is.