Bijles wiskunde en/of natuurkunde in Haarlem en omgeving

• Rutger van Wijngaarden

Student aan de Technische Universiteit Delft geeft bijles aan leerlingen in de 1e, 2e of 3e klas van het VMBO, HAVO of VWO in Haarlem en omgeving.

Mijn naam is Rutger van Wijngaarden en ik ben derdejaars student Industrieel Ontwerpen aan de Technische Universiteit in Delft. Ik heb al meerdere jaren ervaring in het geven van bijles in natuurkunde en wiskunde bij zowel bij een huiswerkinstutuut als prive. Tijdens mijn studie geef ik ‘s avonds en in de weekenden bijles. De bijlessen kunnen op afspraak gegeven worden bij de leerlingen thuis en kunnen varieren van een enkele afspraak tot wekelijkse afspraken. Het tarief is €20 per uur.

Interesse of vragen? Mail mij op r.vanwijngaarden@student.tudelft.nl of bel 06-10666442

• StudentsPlus

Beste Rutger,

mocht je nou geinteresseerd zijn om meer middelbare scholieren te helpen met hun natuurkunde en/of wiskunde, kijk dan ook een op www.studentsplus.nl

StudentsPlus is de grootste landelijk opererende organisatie wanneer het gaat om individuele begeleiding, in de vorm van vakinhoudelijke bijlessen, algemene huiswerkbegeleiding en voorbereiding op het eindexamen. Ook vanuit de regio Haarlem krijgen wij geregeld vraag naar o.a. de exacte vakken.

Je kunt altijd wat basisgegevens achterlaten op onze site (klik daarvoor hier), zodat we je in ieder geval kunnen vragen, wanneer wij een geschikte leerling bij jou in de buurt hebben. Jij bepaalt altijd nog zelf of je op dat moment de betreffende leerling wilt helpen.

Vriendelijke groet,

StudentsPlus