Huiswerkbegeleiding Beta-vakken en Engels

• aram_hossaini@yahoo.com

Beste heer/mevrouw,

Mijn naam is Aram en ik kan bijles geven voor de vakken:

- Biologie

- Scheikunde

- Natuurkunde

- Engels (ook academisch engels, inclusief schrijven en (wetenschappelijke) presentaties)

Omgeving: Drechtsteden, Rotterdam, Denhaag

Ik studeer geneeskunde, en momenteel loop ik co-schappen. Tevens heb ik 5 jaar lang onderzoek gedaan in Neurowetenschappen in het kader van een promotieonderzoek, waarvoor ik meerdere malen in het buitenland in het Engels heb gepresenteerd. Verder heb ik veel studentenbegeleiding gedaan.

Bij interesse: aram_hossaini@yahoo.com

Met vriendelijke groet,

Aram Hossaini

• StudentsPlus

Beste Aram,

Graag zouden wij in contact met jou komen, voor de mogelijkheden om via StudentsPlus op individuele basis bijlessen en/of huiswerkbegeleiding te geven. In alle drie de regio's die jij aangeeft, kunnen wij de hulp goed gebruiken en kunnen wij je hoogstwaarschijnlijk snel aan een aantal (!) leuke leerlingen koppelen.

Je kunt bij StudentsPlus erg flexibel je eigen tijden en dagen bepalen (in overleg met de leerling natuurlijk).

Kijk anders eens rond op onze site, www.studentsplus.nl, waar je ook altijd meer informatie kunt aanvragen via deze link.

Voor vragen kun je altijd mailen via info@studentsplus.nl

Groeten van StudentsPlus Nederland, hét bureau voor individuele bijlessen en huiswerkbegeleiding!