coaching, huiswerkbegeleiding, bijles aangeboden (Amsterdam + ruime omgeving)

• Angeliek

Mijn naam is Angeliek, ik heb gestudeerd, ben gepromoveerd en opgeleid coach. In het dagelijks leven ben ik business consultant en in mijn vrije tijd geef ik bijles voor mijn plezier. Ik heb veel ervaring, ook met kinderen die zich om wat voor reden dan ook slecht kunnen concentreren, die andere dingen veel leuker vinden dan huiswerk en school of die wel extra uitleg kunnen gebruiken. Ik help alle kinderen, van alle leeftijden met de vakken Geschiedenis, Maatschappijleer, Nederlands, Engels, Duits, Nederlands, Frans, Economie, Biologie en alles wat daarmee samenhangt of erop lijkt. Als je een steuntje in de rug kunt gebruiken of je hebt er gewoon helemaal geen zin, dan kom ik het graag weer een beetje leuk en uitdagend maken en je helpen!

Mail me gerust; over de prijs kunnen we praten. Ik heb ook een lease-auto, dus tegen een kleine vergoeding kom ik ook een heel eind buiten Amsterdam!

• Bijlescoach.nl

Beste Angeliek,

Wij zouden graag met jou in contact komen omtrent het geven van bijlessen. Zou je contact met ons op willen nemen via info@bijlescoach.nl?

Met vriendelijke groet,

H.Wijnholds

info@bijlescoach.nl

www.bijlescoach.nl

• oyku

Beste angelik,

Ik ben op zoek voor mijn dochter van 8 voor bijlessen ze zit in groep 4

kan jij mij terug mailen want ik kan nergens jou email adres vinden

met vr gr

Hamide

• StudentsPlus

Beste Hamide,