Bijles WISKUNDE in Vleuten en omgeving

• Ruud

Hallo ouder(s),

Naast mijn werkzaamheden als docent wiskunde geef ik bijlessen wiskunde voor:

VMBO (klas 1 tot en met klas 4) of

HAVO (klas 1 tot en met klas 4, wellicht tot en met klas 5) of

onderbouw VWO (klas 1 tot en met klas 4).

Als uw kind een steuntje in de rug nodig heeft of een stimulans om te werken wil ik hem of haar daar graag bij helpen. Ik woon in Vleuterweide (Vleuten, Utrecht). In Vleuten en directe omgeving (De Meern, Velthuizen, Leidsche Rijn en omgeving) kunnen de lessen desgewenst aan huis worden gegeven, mits de reisafstand niet te groot is.

Heeft u belangstelling, maak dan een afspraak voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek via email.

De tarieven per uur zijn:

20,00 euro voor één uur bij u thuis, mits de reisafstand acceptabel

of

20,00 euro voor één uur bij mij thuis.

De bijlessen zijn in de late middaguren of in de avonduren van 17 tot 21 uur, op (minimale) regelmatige basis van 1 keer per week.

Momenteel heb ik plaats voor maximaal drie keer 1 uur bijles per week, dus voor maximaal drie leerlingen.

Met vriendelijke groeten,

Ruud

• Steven

Graag informatie over wiskunde bijles voor brugklas tweede jaar HAVO/VWO (Leidsche Rijn college)

in vleuterweide woonachtig voor priveles 1 x per week.

graag een kennismakingsgesprek.

Met vriendelijke groet,

• StudentsPlus

Beste Steven,

StudentsPlus Nederland is de grootste, landelijk opererende bijlesorganisatie van Nederland! Al ruim 8 jaar verzorgen wij individuele, vakinhoudelijke bijlessen en huiswerkbegeleiding, vanuit het concept aan huis! Ons concept en onze organisatie is van toegevoegde waarde geweest voor al vele leerlingen (ook van het Leidsche Rijn College), met name door de snelheid en de flexibiliteit van onze dienstverlening! Doordat wij universitaire studenten inzetten voor de bijlessen, bestaat een hoge mate van flexibiliteit.

Tarieven liggen rond de € 20,- p/u (all-in!), dus geen reis-, inschrijf- of administratiekosten! Kijk voor meer informatie op onze geheel vernieuwde website www.studentsplus.nl waar ook een gratis informatiepakket aangevraagd kan worden!

StudentsPlus is telefonisch bereikbaar via 0900 555 55 22 (15c/pm) en per email via info@studentsplus.nl

• Ruud

Hallo,

Wilt u mij een email sturen via mijn hotmail, zodat we een telefonische afspraak kunnen maken?

Mijn emailadres:

rvdwurff@hotmail.com

Ik zie uw bericht graag tegemoet.

Ruud

• San Timmermans

Hoi Ruud,

Heb interesse voor wiskundebijles voor mijn zoon, vmbo4.

Graag kontakt.

Vriendelijke groet,

San Timmermans

Vleuten

• StudentsPlus

Geachte heer, mevrouw Timmermans,

mocht het om wat voor reden dan ook, niet lukken met Ruud, voor de bijlessen wiskunde voor uw zoon, kijk dan vooral ook op de site van StudentsPlus; www.studentsplus.nl

Onze uurtarieven liggen ook zo rond de € 20,- (e.e.a. afhankelijk van het benodigde aantal uren per maand). Wanneer u verdere informatie nodig heeft, kunt u altijd even contact met ons opnemen via info@studentsplus.nl of telefonisch via 070-2629 430 (ma-vr 8u30-19u00)

Succes met het vinden van geschikte bijlessen voor uw zoon en wellicht kunnen wij u van dienst zijn!

Vriendelijke groeten,

StudentsPlus, hét bureau in Utrecht en omgeving voor individuele bijlessen en huiswerkbegeleiding (alle niveau's en alle vakken!)

• Ruud

Hallo,

Wilt u mij via email (rvdwurff@hotmail.com) benaderen met uw telefoonnummer, zodat ik u telefonisch kan benaderen?

Alvast bedankt.

Ruud

• Ruud

Hallo,

Vanaf heden heb ik weer tijd om enkele bijlessen aan te nemen.

Wilt u zich nogmaals melden als u nog interesse heeft?

Ruud