Resultaatgericht bijles Economie, Wiskunde en m&o

• Louis Hogenhout

In goed overleg werken we naar het beste resultaat.

Voorafgaand kijken we samen naar de beste methode.

Het betreft de vakken: Wiskunde, m&o en Economie 1,2.

Ik ben in het bezit van een VWO-diploma met goede punten voor deze vakken.

Momenteel studeer ik Accountancy op hogeschool Den Bosch en ben ervaren met het lesgeven aan middelbare scholieren.

Verder ben ik in het bezit van een OV-Kaart en heb dus de mogelijkheid om aan huis les te geven.

Vrijwel alles is bespreekbaar en mochten er vragen zijn, dan zijn deze altijd welkom.

Regio Arnhem/Den Bosch/Tilburg

• selma

Hallo,

Ik las net dat je bijles geeft. Ik zal me eerst even voorstellen, ik ben selma en ik zit nu in 5VWO. Ik heb het meeste moeite met economie en m&o, vooral met de rekenopdrachten. Ik woon in doorwerth, vlakbij arnhem en wil graag bijles.

Ik heb een paar vraagjes, hoeveel vraag je voor bijles geven en woon je in Arnhem?

Ik hoor graag meer

Groetjes,

Selma

• StudentsPlus

Beste Selma,

als je nog op zoek bent naar een bijlesgever economie en M&O, kijk dan vooral ook eens op deze site: www.studentsplus.nl/bijles/elders/economie

StudentsPlus verzorg 1-op-1 bijlessen, aan huis, gegeven door studenten. Je kunt de exacte tijden en dagen waarop jij bijles wilt zélf met de student bepalen. Ook in de regio Arnhem beschikken wij over een netwerk van studenten, dus misschien hebben wij zelfs in Doorwerth een bijlesgever voor je.

Onze tarieven liggen rond de € 20,- per uur (BTW-vrijgesteld, geen inschrijf- of administratiekosten) en eventuele reiskosten kun je zelf bepalen (hoeft dus niet!).

Als je meer informatie wilt, kun je altijd op de site een Gratis Informatiepakket aanvragen.

Heb je verder nog vragen? Bel dan met StudentsPlus via 0900-555 55 22 (15cpm) of tijdens kantooruren via 070-2629 430. Mailen kan ook altijd via info@studentsplus.nl

Groeten van StudentsPlus Nederland

• els boelens

Hallo Louis

Geef jij bijles M&O ook in Engelen

Vlak bij Den Bosch?

Onze zoon heeft op de Havo moeite met dit vak

Met vriendelijke groet

Els Boelens

• gubbels

Hoi Louis,

ik zag je advertentie, mijn vraag heb je nog tijd om bijles te geven in Den Bosch, graag zsm je reaktie, bedankt

• StudentsPlus

Geachte heer, mevrouw Gubbels,

mocht u er met Louis om wat voor reden dan ook momenteel niet uitkomen (bijvoorbeeld vanwege beschikbaarheid), neem dan vooral ook een kijkje op de website van StudentsPlus Nederland, de grootste landelijke organisatie voor individuele bijlessen en (huiswerk-) begeleiding!

Ook in de omgeving van Den Bosch kunnen wij ons netwerk (momenteel zo'n 30.000 studenten in Nederland) aanspreken, op zoek naar bijlessen economie, wiskunde en/of M&O. Het voordeel van StudentsPlus Nederland is o.a. onze snelheid van werken, enige continuiteit (door het grote netwerk) en onze bijna 9 jaar ervaring met het koppelen van leerlingen aan studenten.

Onze uurtarieven zijn o.a. afhankelijk van het benodigde aantal uur per maand en uw woonplaats, maar ze liggen zo rond de € 20,-

Om u uitgebreider te laten informeren kunt u altijd contact met ons opnemen, via info@studentsplus.nl en op maandag t/m vrijdag tussen 8u30 en 17u00 via 070-2629 430.

Vriendelijk groetend,

StudentsPlus Nederland, hét bureau voor individuele bijlessen en huiswerkbegeleiding!

• jacobien

Hallo Louis,

Onze dochter van 16 zit in 5 havo en moet eindexamen doen, ze heeft nogal moeite met m&o en economie.

Graag zou ik met jou de mogelijkheden bespreken welke mogelijkheden er zijn om haar bijles te geven.

Wij wonen in Denbosch.

Met vriendelijke groet,

Jacobien Kerkhof-Overeem

tel nr 06-43901703 of Sophie 06-55506361