bijles nodig? Ik kan je helpen! (omgeving Eindhoven)

• michelle

Heb je moeite met je schoolwerk? Het structureren van je huiswerk of inhoudelijke problemen met één of meerdere vakken? Ik kan je helpen!

Door jarenlange ervaring kan ik samen met jou ervoor zorgen dat je resultaten omhoog gaan en je daarbij misschien ook iets meer plezier geven in je schoolwerk. Ik heb vooral ervaring in het geven van bijles in wiskunde, natuurkunde, scheikunde, biologie, nederlands en economie, maar bij andere vakken kan ik zeker ook van dienst zijn.

We kunnen al in de vakantie beginnen als je wilt, even bijspijkeren? Vanaf september is natuurlijk ook prima.

Ik hoor het graag van je als je geinteresseerd bent! Vragen staat ook vrij.

Groeten Michelle

(studente, 25 jaar)

michelle.fonck@gmail.com

ps. Ook als je een beperking hebt (bijvoorbeeld uit het autistisch spectrum), kunnen we kijken hoe we samen aan je toekomst kunnen werken.

• StudentsPlus

Beste Michelle,

Graag zouden wij in contact met jou komen, voor de mogelijkheden om via StudentsPlus op individuele basis bijlessen en/of huiswerkbegeleiding te geven. Ook in de omgeving Eindhoven kunnen wij de hulp goed gebruiken en kunnen wij je hoogstwaarschijnlijk snel aan een aantal (!) leuke leerlingen koppelen.

Je kunt bij StudentsPlus erg flexibel je eigen tijden en dagen bepalen (in overleg met de leerling natuurlijk).

Kijk anders eens rond op onze site, www.studentsplus.nl, waar je ook altijd meer informatie kunt aanvragen via deze link.

Voor vragen kun je altijd mailen via info@studentsplus.nl

Groeten van StudentsPlus Nederland, hét bureau voor individuele bijlessen en huiswerkbegeleiding!