bijles groep5 Zaandam

  • mama

    Hoi

    Ik woon in Zaandam en ben op zoek naar bijles rekenen en Taal voor mijn dochtertje

    van 9 jaar voor groep 5.

    Hoe kan ik contact opnemen?

    Met vriendelijke groet,

    B.

    milkashi@hotmail.com

  • StudentsPlus

    Beste mevrouw (?) Milkashi,

    StudentsPlus is de grootste, landelijk opererende bijlesorganisatie van Nederland! Al ruim 7 jaar verzorgen wij individuele, vakinhoudelijke bijlessen en huiswerkbegeleiding, vanuit het concept aan huis! Ook voor leerlingen in het basisonderwijs is ons concept en onze organisatie van toegevoegde waarde geweest, met name door de snelheid en de flexibiliteit van onze dienstverlening! Doordat wij universitaire studenten inzetten voor de begeleiding, bestaat een hoge mate van flexibiliteit. Onze bijlesgevers vinden het vooral erg leuk om leerlingen te helpen bij de vakken rekenen, nederlands en engels.

    Tarieven liggen rond de € 20,- p/u (all-in!), dus geen reis-, inschrijf- of administratiekosten! Kijk voor meer informatie op onze website www.studentsplus.nl waar ook een gratis informatiepakket aangevraagd kan worden!

    StudentsPlus is telefonisch bereikbaar via 0900 555 55 22 (15c/pm) en per email via info@studentsplus.nl

  • Bharinjo Kross

    ——————————————————-

    > Hallo

    >

    > Ik woon in Zaandam en ben op zoek naar bijles

    > rekenen en begrijpend lezen voor mijn zoontje

    > van 9 jaar voor groep 5.

    >

    > Hoe kan ik contact opnemen?

    >

    > Met vriendelijke groet,

    >

    > p_wattimena@hotmail.com