Bijles economie en M&O aangeboden in Rotterdam

  • Sandy

    Hallo allemaal,

    Ik ben een tweedejaars studente economie & bedrijfseconomie. Ik geef sinds 2008 bijlessen, maar mijn laatste leerling heeft zulke mooie cijfers dat ze bijles niet meer nodig vond. Nu ik tijd over heb zou ik graag een paar nieuwe leerlingen bijles geven (omgeving Rotterdam). Als u intresse heeft, of als u vragen heeft hoor ik dat graag.

    Mvg

  • dennis

    Beste Sandy,

    Graag zou ik deze week al voor een paar uur bijles economie willen, havo 5.

    Ik ben wat laat met vragen, maar ik snap veel niet.

    Hoor graag spoedig van je.

    Ik woon in Rotterdam Noord.

    Vriendelijke groet,

    Dennis

  • Sandy

    Beste Dennis,

    Dit valt te regelen, waar kan ik u bereiken om het een en ander te bespreken?

    Mvg, Sandy

  • Anoniem

    Hoi Sandy,

    ik zou krijg bijles willen voor bedrijfseconomie.

    ik zit in 1e jaar HBO en woon in Den Haag.

    Ik heb per direct bijles nodig en ik denk dat ik tot de zomer bijles nodig zal hebben.

    Hoop snel van je te horen.

    Groet

  • sharon

    student wo heeft bijles nodig voor economie, graag wil ik weten de uurtarief,

    MVG,

    sharon

  • anish

    Hallo Sandy

    Ik zou bijles willen voor het vak economie ter voorbereiding op het vwo examen

    Ik woon regio rotterdam.

    Wil ook graag weten wat het kost.

    groetjes

    Anish

  • Wanita

    Beste Sandy,

    Ik heb per direct bijles nodig in het vak boekhouden, ben 3e jaars mbo student en studeer in Rotterdam ben wel woonachtig in Den Haag.

    Graag hoor ik of het mogelijk is om mij bijles te geven en wat je uurtarief is.

    Met vriendelijke groet,

    Wanita

  • Desiree

    Hallo Sandy,

    Als je nog bijles m en o geeft, wil je dan aub contact met ons opnemen? 010-4509687 of 06-40577289.

    Mijn zoon Dick zit in VWO 5 en worstelt met deze vakken, eigenlijk heeft hij per direct hulp nodig omdat hij volgende week vrijdag 18 juni weer een toets heeft en helemaal in paniek is omdat hij het zo moeilijk vindt. Ook vanaf het nieuwe schooljaar heeft hij bijles nodig in dit vak en in economie. Als jij kan horen we graag van je!

    Groetjes, Desiree van Delft

  • Mila

    Beste Sandy,

    kun je mij laten weten of je een mogelijkheid hebt om mijn dochter met spoed bijles M&O te gegeven voor Havo 4 ze heeft maandag 26 juni een herkansing. Indien mogelijk verzoek mij te bellen of mailen. alvast bedankt

    0643741172 of mail mila@vakantietijd.net

  • Marcha Aaron

    Hoi Sandy ik zit te denken om bijlessen economie te nemen. Wat zijn hiervan de kosten? ik hoop spoedig van je te vernemen.

    groetjes marcha