Zit uw kind op de basisschool en heeft hij of zij huiswerkbegeleiding nodig? Dan help ik uw kind graag.

Ik zit in het vierde jaar van de HBO opleiding IPABO Amsterdam. Momenteel sta ik 2 dagen in de week met veel plezier voor groep 8. Ik heb wat tijd over om kinderen in Stede Broec te begeleiden met het schoolwerk.

Zoekt u een vriendelijke, gemotiveerde en opgeleide begeleider, dan bent u bij mij aan het goede adres.

Hoe ga ik te werk?

- Een eerste gesprek waarin ik kennis maak met u en uw kind, waarin ik het probleemgebied bespreek, het liefst aan de hand van recente resultaten van de basisschool.

- Ik stel een handelingsplan op.

- Het handelingsplan wordt in de afgesproken periode uitgevoerd.

- De vorderingen van uw kind worden met u en uw kind geëvalueerd, indien nodig wordt er een nieuw handelingsplan opgesteld.

Het is mogelijk om begeleiding aan huis te krijgen indien u in de gemeente Stede Broec woont, hiervoor vraag ik €17,50 per uur. Indien uw kind bij mij komt, vraag ik €15,00 per uur.

Ik ben op meerdere dagen (ook op zaterdag) beschikbaar. In overleg kunnen we een geschikt moment kiezen. Als u geïnteresseerd bent, dan zie ik uw mail graag tegemoet.

Vriendelijke groet, Mieke Kemper

miekekemper@hotmail.com