gezocht bijles economie, m&o Alkmaar-Noord

  • c. vallinga

    hallo, ik zoek iemand in Alkmaar die tegen een kleine vergoeding bijles economie, en wiskunde wil geven voor scholier in HAVO4. Bedankt

  • StudentsPlus

    Beste C. Vallinga,

    StudentsPlus Bijlessen is de grootste, landelijk opererende bijlesorganisatie van Nederland! Ook in de Alkmaarse regio beschikken wij over een netwerk van geschikte bijlesgevers, waaronder Economie en Wiskunde!

    Kijk voor meer informatie op www.studentsplus.nl, neem telefonisch contact met ons op via 0900 - 555 55 22 of per email via info@studentsplus.nl

    Met vriendelijke groet,

    StudentsPlus Nederland

  • Ayse

    Beste C. Vallinga,

    Ik studeer momenteel HBO. Economie en wiskunde waren mijn beste vakken op de HAVO. Ik ben dan ook geinteresseerd om bijles te geven in die vakken. Ik woon ook heel dichtbij, dus dat komt ook goed uit.

    Over de prijs kunnen we overleggen, maar ik garandeer u dat het niet een al te hoog zal zijn.

    Ik hoor graag van u…

    Met vriendelijke groeten,

    Ayse

  • R. Meijer van Putten

    Ook ik ben op zoek naar iemand die tegen een redelijkevergoeding een puber van 15 bijles wil geven in economie. Omgeving Daalmeer, Alkmaar Noord

    Heeft u een adres/telefoonnummer voor mij?

    Alvast bedankt.

    Met vriendelijke groet,

    Rene

  • Ayse

    Hallo,

    Ik wil wel graag bijles geven in de vakken economie en m&o. Ik heb er ervaring mee en kan bijles geven aan kinderen van de basisschool tot en met de middelbare school HAVO. Woonachtig te Alkmaar

    U kunt mij bereiken op het telefoonnummer: 06-81577548

    Prijs in overleg.

    Met vriendelijke groeten,

    Aysel

  • diana

    Hallo

    Kan je wat meer over jezelf vertellen, welke opleiding je doet of hebt genoten; ben je m/v? hoe oud ben je? heb je een VOG? Kan je lesgeven op 5 HAVO?

    Ik hoor het graag, hartelijk dank.

    Mvr.gr.

    Diana