Gezocht: kinderen die reken bijles nodig hebben in omgeving Eindhoven

• Eveline Brink

Hallo,

Ik ben Eveline en ik ben op zoek naar kinderen (groep 4/5/6) die moeite hebben met rekenen in de omgeving Eindhoven..

Ik wil namelijk heel graag bijles geven om kinderen te helpen en om hun situatie beter te begrijpen voor mijn afstudeer project.

Ik studeer Industrial Design (master) en begin in januari 2010 met een project om kinderen te helpen met hun reken achterstand.

Daarvoor wil ik graag kinderen bijles geven om daarmee nog meer inzicht te krijgen voor mijn project.

Ik heb ervaring met reken en wiskunde bijles geven en ik heb de didactiek van rekenen onder de knie.

Mocht ik iemand kunnen helpen, dan hoor ik het graag!

Groetjes Eveline..

• douwe

Eveline, op http://remedial-teaching.blogspot.com/ staat een organisatie voor Bijles en Huiswerkbegeleiding (ze zoeken docenten)

Wellicht kan je je daar aanmelden!

Een site voor

Over Huiswerkbegeleiding

Bijles

Remedial Teaching

• Hale

Hallo Eveline,

Zoek je nog steeds kinderen om bijles te geven?

Ik ben eigenlijk op zoek naar iemand die bijles kan geven aan mijn dochter. Ze zit in groep 6 en heeft best moeite met rekenen.

Wil je mij laten weten indien je bijles kan/wil geven!

Mijn telefoonnummer is:0626060205/ 0408422629. Ik ben in de avonduren telefonisch bereikbaar.

Met vriendelijke groeten,

Mvr. Hale Taraghi

• Jalal Ait Bibi

Hoi Eveline,

Ik weet niet of je nog kinderen zocht voor je project, ik heb in ieder geval een meisje die in groep 5 zit.

mijn e-mail is j.aitbibi@gmail.com.

Groetjes,

jalal

• hakima

hoi eveline, ik heb een dochter van 8 en die heeft dringend bijles nodig, zou je graag contact willen opnemen met mij. mvg hakima

• Marijke

Hallo iedereen,

Als lerares geef ik zelf bijles talen en wiskunde aan kinderen van de basisschool. Met als tarief 20€ /uur.

Indien ik iemand kan begeleiden of helpen mag je iets laten weten via mail.

Met enthousiaste groeten Marijke

• Arielle Veerman

Graag zou ik contact willen hebben. Ik heb een dochter van 10 die niet goed kan rekenen. En dat moet verbeteren. Tel nu 06 50218173.

Met vriendelijke groeten,

Arielle Veerman